تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801228583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرانچار: بازی خود را به گسترش فولاد دیکته کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کرانچار: بازی خود را به گسترش فولاد دیکته کردیم تبریز - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امروز بازی خود را به تیم گسترش فولاد دیکته کرده و نتیجه دلخواه را به دست آوردیم.


زلاتکو کرانچار عصر روز پنجشنبه در کنفرانس خبری پس از بازی با گسترش فولاد، افزود: در 20 دقیقه اول این بازی حریف بر توپ و میدان مسلط بود و دو شانس مسلم گلزنی نیز داشت که از دست رفت، اما بازیکنان با تجربه سپاهان رفته رفته نبض بازی را در اختیار گرفته و در نهایت موفق به کسب سه امتیاز شدیم.
وی گفت: این دیدار یکی از بازی های زیبای هفته دوم شاید باشد که هر دو تیم به دنبال ارایه بازی مورد دلخواه خود بودند که البته گسترش فولاد نسبت به سپاهان به دلیل بازی در زمین خود هجومی تر کار می کرد.
کرانچار با بیان اینکه سپاهان در این دیدار از شانس های بیشتری نسبت به میزبان خود برخوردار بود، گفت: اگر در نواختن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم، می توانستیم با نتیجه پرگلی به برتری برسیم.
وی افزود: سپاهان در این بازی مزد تجربه خود را گرفت و با میدان داری و استفاده از موقعیت های به دست آمده به سه امتیاز مهم دست یافت.
سرمربی سپاهان اصفهان از این تیم به عنوان یکی از تیم های با کیفیت فوتبال ایران نام برد و گفت: باید امتیاز گیری ما از لیگ برتر همچنان تداوم داشته باشد و تلاش می کنیم نقاط ضعف خود را در ادامه رقابت ها پوشش دهیم.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و گسترش فولاد تبریز از هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد و در حضور دو هزار تماشاگر با نتیجه دو بر صفر به نفع تیم اصفهانی به پایان رسید.
محمدرضا خلعتبری در دقیقه 31 و لوسیانو پریرا در دقیقه 65 گل های تیم میهمان را به ثمر رساندند.
7236/587



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن