تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803497852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز رضایت فرمانده ارتش لبنان از روند جنگ با داعش/ انتشار اولین تصاویرازعرسال


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابراز رضایت فرمانده ارتش لبنان از روند جنگ با داعش/ انتشار اولین تصاویرازعرسال بیروت – ایرنا - ژنرال « جان قهوجی» فرمانده ارتش لبنان با ابراز رضایت از روند جنگ با گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش و جبهه النصره در منطقه عرسال، گفت که اوضاع نظامی در این منطقه به نفع نیروهای ارتش پیش می رود.


به گزارش ایرنا، سپهبد قهوجی که به همراه فرماندهان امنیتی در جلسه امروز( پنجشنبه) هیات وزیران لبنان برای تشریح آخرین تحولات در صحنه نبرد میان نیروهای ارتش و تروریست های تکفیری شرک کرده بود، تاکید کرد که « همه چیز خوب خوب است».
وی بعد از خروج از جلسه دولت به خبرنگاران گفت که تروریست های تکفیری از همان ابتدا ( روز شنبه گذشته) اسیران نظامی و امنیتی را به خارج شهرک عرسال منتقل کرده اند.
فرمانده ارتش لبنان تاکید کرد که عناصر مسلح تروریست از ساعت 3 بامداد پنجنشبه عقب نشینی کردند و نظامیان ربوده شده را با خود برده اند.
شبکه های مختلف تلویزیونی لبنان عصر پنجشنبه اولین تصاویر را از داخل شهرک عرسال و حومه غربی آن بعد از مجبور شدن عناصر تروریست تکفیری به عقب نشینی از این شهرک پخش کردند.
خبرگزاری ملی لبنان از برقراری آرامش نسبی در عرسال بعداز عقب نشینی بیشتر عناصر مسلح به مرزهای لبنان با سوریه و ورود کاروان صلیب سرخ به این شهرک خبر داد.
براساس این گزارش، 20 آمبولانس صلیب سرخ لبنان با همکاری ارتش عملیات انتقال مجروحان را که گفته می شود اغلب تبعه سوریه هستند ، آغاز کرده اند.
خبرگزاری لبنان با تاکید به اینکه حرکت طبیعی به شهرک عرسال بعداز آنکه نیروهای ارتش، عناصر مسلح را مجبور کردند به مرزهای لبنان و سوریه عقب نشینی کنند، بازگشته است، اعلام کرد که تاکنون 44 زخمی به بیمارستان های منطقه بقاع در شرق لبنان منتقل شده اند.
نیروهای ارتش لبنان پیشروی خود در منطقه راس السرج را شروع کرده و تاکنون در برخی مناطق حومه شهرک عرسال مواضع خود را تثبیت کرده اند.
یک عضو هیات علمای مسلمان هم گفته است که بیشتر تروریست های تکفیری از عرسال عقب نشینی کرده و تا ساعات آینده بحران پایان می یابد.
درگیری بین ارتش لبنان و عناصر تروریست تکفیری داعش و جبهه النصره روزشنبه گذشته بعداز حمله این عناصر به شهرک عرسال بویژه ایست و بازرسی ها و پایگاه های ارتش و نیروهای امنیتی شروع شد که تاکنون دهها کشته ، صدها زخمی و دهها اسیر و مفقود برجای گذاشته است.
دست کم 17 نیروی ارتش لبنان در نبرد با عناصر تروریست تکفیری به شهادت رسیده اند و این عناصر بیش از 22 نیروی نظامی و امنیت داخلی را به اسارت گرفته اند.
ارتش لبنان در یک عملیات ویژه که بامداد پنجنشبه انجام شد، 7 تن از نیروهای امنیت داخلی را که درشهرک عرسال متواری بودند، نجات دادند.
گزارش کمیساریای عالی امور پناهندگان وابسته به سازمان ملل متحد با توجه به اطلاعات منتشره بیمارستانی حدود 40 غیرنظامی کشته و دست کم 260 تن زخمی شده اند.
با پادرمیانی یک هیات علمای مسلمان لبنان ( شیوخ سلفی ، تکفیری و گروه جماعت اسلامی) هم عناصر تروریست تکفیری سه تن از نیروهای امنیت داخلی لبنان را رها کردند.
نیروهای ارتش لبنان شنبه گذشته « عماد ابو احمد جمعه» تبعه سوری را که قبلا از سرکردگان جبهه النصره بوده و اخیرا بیعت خود را با « ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش اعلام کرده است، بازداشت کردند.
عماد جمعه به عنوان امیر گروه تروریستی تکفیری داعش در لبنان انتخاب شده و در بازجویی اعتراف کرده که یک برنامه جامع و همه جانبه برای حمله به لبنان اماده اجرا بوده است.
فرمانده ارتش لبنان هم تاکید کرد که حمله تروریست های تکفیری به شهرک عرسال هیچ ارتباطی با بازداشت عماد جمعه نداشته است.
در عرسال 35 هزار لبنانی و 47 هزار پناهجوی سوری زندگی می کنند و سازمان ملل اعلام کرده است که بعداز اشغال عرسال توسط گروه های تروریستی تکفیری 1300 پناهجو از لبنان خارج و به سوریه بازگشته اند.
خاورم ** 1324



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن