تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804123021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح مجد يکي از فعاليت هاي خلاقانه آموزش و پرورش خراسان شمالي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۵۵ق.ظ)
معاون سياسي و امنيتي استاندار خراسان شمالي: اجراي طرح مجد يکي از فعاليت هاي خلاقانه آموزش و پرورش خراسان شمالي است اجراي طرح مجد يکي از فعاليت هاي خلاقانه آموزش و پرورش در جهت شناسايي و کاهش آسيب هاي اجتماعي در شهر بجنورد است.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين بازديد که مديرکل و معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالي حضور داشتند؛ محمد رحيم نوروزيان در جمع والدين دانش آموزان آنها را به صيانت از کانون خانواده و مراقبت بيشتر از دانش آموزان تأکيد کرد.
وي با ارزيابي از عملکرد معاونت تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالي در اجراي طرح مجد که در مدارس حاشيه شهر بجنورد قول مساعد براي حمايت هاي مالي از اين طرح را اعلام کرد.
مدير کل آموزش و پرورش خراسان شمالي نيز در اين بازديد که از 3 مدرسه حاشيه شهر بجنورد صورت گرفت اعلام کرد: آموزش و پرورش با تعيين مراکز حاشيه شهر در تمامي شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش ، بيش از 80 درصد از دانش آموزان اين مناطق را تحت پوشش قرار داده و با کمک مالي به اين مدارس به ميزان 100 ميليون ريال توجه آموزشي و پرورشي به اين دانش را عملي کرده است.
سيد محمد لنگري آموزش هاي مشاوره ، خانواده ، بهداشتي به والدين را در کنار آموزش هاي ورزشي ، مهارتي به دانش آموزان را در 23 پايگاه طرح مجد در مدارس شهر بجنورد را يکي از اقدامات عملي آموزش و پرورش خراسان شمالي براي از ميان برداشتن آسيب هاي اجتماعي در حاشيه شهر بجنورد دانست.
در اين بازديد والدين از معاون سياسي و امنيتي استاندار خراسان شمالي و مدير کل آموزش و پرورش خراسان شمالي خواستار توجه به امنيت انتظامي فاصله مدرسه تا خانه را شدند.
آنها گفتند: وقتي کودکان ما در مدارس هستند خيال ما آسوده است ولي براي رفت و آمد فرزندانمان از مدرسه تا خانه به علت تردد انبوه معتادين، خرده فروشان مواد مخدر ناچاريم کودکانمان را در اين ميان همراهي کنيم.
ايشان خواستند آموزش و پرورش به گونه اي برنامه ريزي کند تا دانش آموزان مجبور نباشند همواره براي تحصيل به مرکز شهر بيايند و مدارس برتر نيزدر حاشيه شهر بجنورد نيز در نظر گرفته شود.
مدير کل آموزش و پرورش توجه مالي به مدراس و به کارگيري مديران توانمند براي اين مدارس را براي اجرايي کردن اين موضوع قلمداد کرد.
معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالي نيز گفت: آموزش و پرورش بهترين مکان براي پيشگري از آسيب هاي اجتماعي است و بي شک با در نظر گرفتن اعتبارات لازم مي توان از تحميل اعتبارات درماني به جامعه خودداري کرد.
بهرام سليمانيان با بيان اينکه اطلس نقاط خطر پذير در زمينه برخي از آسيب ها در مرکز استان در حال تدوين است؛ افزود: در اين نقشه نقاط پرخطر از نظر آسيب هاي اجتماعي مشخص خواهد شد که بايد توجه همه به اين موضوع براي برطرف کردن مشکلات جلب شود و ما به سهم خود با اجراي برنامه هاي فرهنگي، مشاوره اي، تربيت بدني و حتي کمک هاي مالي در اين موضوع با جديت وارد عمل شده ايم.
وي اظهار کرد: هم اکنون مسايل و آسيب هاي اجتماعي در مدارس نيز به يک دغدغه اساسي تبديل شده که توجه ويژه دستگاه هاي مربوط از جمله رسانه ها را مي طلبد.
خراسان شمالي با جمعيت 867 هزار نفري 164 هزار دانش آموز دارد که زير نظر 15 هزار و 700 معلم در 9 منطقه آموزشي تحصيل مي کنند.
در اين بازديد از دبستان ابتدايي ناظر آباد ، مدرسه راهنمايي رمضاني واقع در کلاته محمدآباد و دبستان ابتدايي کلاته محمد علي پهلوان که در يک مکان استيجاري قرار گرفته بود ؛ مشکلات مدارس به لحاظ فضا نيز مورد بررسي قرار گرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن