تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819863949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماس: برای جنگ طولانی مدت با اسرائیل آماده هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
حماس: برای جنگ طولانی مدت با اسرائیل آماده هستیم

حماس: برای جنگ طولانی مدت با اسرائیل آماده هستیم
یکی از فرماندهان عالی رتبه جنبش مقاومت اسلامی حماس از آمادگی این جنبش برای از سرگیری جنگ طولانی مدتی با اسرائیل خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، ابو لیث یکی از فرماندهان عالی رتبه جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: حماس تاکنون ذخایر تسلیحاتی فراوانی دارد،‌ از این رو از هم اکنون به اسرائیل اعلام می کنیم اگر در مذاکرات به نتیجه نرسیم و اهداف و خواسته های ملت فلسطین در نوارغزه و مقاومت فلسطینی از این مذاکرات محقق نشود، حماس آمادگی دارد جنگ طولانی مدتی را با اسرائیل آغاز کند.

این فرمانده عالی رتبه حماس در ادامه گفت: در نبرد آتی حماس با اسرائیل ما شهرها و شهرک های صهیونیست نشینی را هدف حملات موشکی قرار خواهیم داد که تاکنون به آنها حمله نکرده بودیم.

ابو لیث در این خصوص به " تایمز" گفت: آن اندازه خمپاره و موشک داریم که دشمن صهیونیست حتی از تصور شمار آنها ناتوان است و اگر بداند از حیرت و شگفتی از هر جنگ با حماس منصرف خواهد شد، چرا که ما در این جنگ تنها از 10 درصد از ذخایر تسلیحاتی خود استفاده کردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: جنگ اخیر ما ضد اسرائیل را می توان به یک عبارت جنگ بسیار شدید توصیف کرد که در تاریخ نبردهای ما با اسرائیل کم سابقه بوده است.

این فرمانده حماس در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: در جریان عملیات نظامی اسرائیل ضد نوارغزه که در سال 2004 روی داد حماس متحمل خسارات بسیاری شد چرا که در ان جنگ اسرائیل از اصل غافلگیری استفاده کرد، اما در این جنگ ما به درستی حساب و برنامه جنگ را در دست داشتیم از این رو از تاکیتیک جدیدی استفاده کردیم و آن تاکتیک انتقال نبرد از روی زمین به زیر زمین و از طریق تونل ها بود،‌ در این جنگ اسرائیل حتی نتوانست بداند با چه نیروهایی در حال جنگ است و تنها اسرائیل متحمل خسارات و تلفات سنگین نظامی می شد.

وی در ادامه گفت: حتی موشک های مقاومت فلسطینی هم از روی زمین شلیک نمی شدند از این رو اسرائیل نتوانست سکوهای پرتاب موشک حماس را شناسایی و منهدم کند.

این فرمانده عالی رتبه حماس در پایان تاکید کرد: در نبرد کنونی رزمندگان مقاومت در قالب گروه های کوچک در میدان نبرد حاضر شدند و هر گروه می دانست اعضایش کدامند و فرمانده گروه هم کاملا مشخص بود، اما کسی در واقع نمی داند رزمندگان مقاومت حماس در داخل نوارغزه حضور دارند و 30 هزار نیرو هستند چه کسانی می باشند.

بنا به گزارش تسنیم، وی افزود: تنها گروهی از فرماندهان حماس می دانند اعضای قسام چه کسانی هستند، از این رو با این شیوه جدید اسرائیل دیگر باید بداند تا زمانی که موجب درد ملت فلسطین در نوارغزه می شود، خود نیز درد خواهد کشید.


1393/5/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن