تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799569891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسیرهای دو طرفه علت 46 درصد تصادفات خوستان/ تردد 950 روزانه تانکر عراقی در استان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان قدرتی:
مسیرهای دو طرفه علت 46 درصد تصادفات خوستان/ تردد 950 روزانه تانکر عراقی در استان
اهواز – خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه خوزستان گفت: مسیر های دو طرفه در این استان علت 46 درصد از تصادفات جاده ای شناخته شده اند.



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قاسم قدرتی شامگاه چهارشنبه در ششمین جلسه شورای اداری استان خوزستان عنوان کرد: حدود 90 درصد از حمل و نقل بار و مسافر در کشور به دلیل راحتی و افزایش آزادی عمل افراد به صورت جاده ای صورت می گیرد.

وی با اشاره به میانگین تعداد متوفیان حادثه های رانندگی در جهان افزود: بر اساس آمار جهانی به ازای هر هزار نفر تعداد 20 نفر کشته می شوند در صورتی که بر اساس این آمار در کشور ما 40 نفر کشته می شوند.

وی تصریح کرد: در سال 85 تعداد متوفیان حوادث رانندگی در کشور حدود 28 هزار نفر بوده که خوشبختانه این رقم در سال گذشته به 19 هزار نفر رسیده است.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه 40 درصد افرادی که در تصادفات جاده ای کشته می شوند سرپرست خانواده هستند، گفت: در کشور ما مرگ و میر افراد در حوادث جاده در رتبه دوم مرگ و میر قرار دارد در صورتی که در جهان این نوع مرگ و میر در رتبه نهم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 67 درصد علل بروز تصادفات در جهان عوامل انسانی تشخیص داده شده است، اظهار کرد: خوشبختانه یکی از دلایل کاهش تصادفات در استان توجه به مسائل امداد و نجات جاده ای بوده است.

قدرتی تصریح کرد: سالانه 20 هزار نفر در کشور در اثر تصادفات جاده ای کشته می شوند که به طور میانگین می توان گفت در هر ساعت سه نفر کشته می شوند.

وی با تاکید به اینکه، استقرار شرکت های بزرگ نفتی و پتروشیمی، وجود کاروان های راهیان نور، قطب بزرگ تولید شکر و تردد تانکر های عراقی در استان باعث شده تا خوزستان به عنوان یک استان پر تردد شناخته شود، گفت: 950 تانکر عراقی در طول روز در جاده های استان تردد می کنند و در سال حدود پنج میلیون نفر زائر راهیان نور داریم که بیشتر این سفرهای زیارتی در نیمه دوم سال صورت می گیرند اما متاسفانه در تخصیص بودجه راه ها، استان ما جز استان های زیارتی محسوب نمی شود.

قدراتی با بیان اینکه، ایمن ترین راه ها در جهان آزاد راه ها محسوب می شوند، اظهار کرد: در استان خوزستان تنها 136 کیلومتر آزاد راه وجود دارد و مابقی راه ها بزرگ راه هستند.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: مسیر های دو طرفه در استان علت 46 درصد از تصادفات جاده ای شناخته شده اند به همین دلیل مسئولان مربوطه باید تلاش خود را برای تفکیک مسیر های دو طرف از هم صورت بدهند.

قدرتی با اشاره به ضرورت استفاده از دوربین های کنترلی در سطح جاده های استان گفت: شرایط اقلیمی و گرمای هوا در استان باعث می شود که پلیس راه نتواند در طول شبانه روز کنترل جاده ها را در دست داشته باشد اما در صورت نصب دوربین های کنترلی به دلیل ایجاد اثرات روانی در افراد منجر کاهش تصادفات جاده ای خواهد شد.

وی افزود: تاسیس مراکز تفریحی و اقامتی در بین مسیر های ارتباطی استان می تواند نقش به سزایی در کاهش تصادفات جاده ای استان داشته باشد.


۱۳۹۳/۵/۱۶ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن