تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818758567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري مناسب از طرح باغ موزه دفاع مقدس لرستان اولويت فرهنگي استان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۵۳ب.ظ)
شاهرخي مطرح کرد: بهره برداري مناسب از طرح باغ موزه دفاع مقدس لرستان اولويت فرهنگي استان است معاون سياسي و امنيتي استانداري لرستان گفت: احداث و بهره برداري مناسب ازطرح باغ موزه دفاع مقدس لرستان اولويت فرهنگي استان لرستان است.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد شاهرخي امروز در جلسه ستاد استاني باغ موزه دفاع مقدس در محل استانداري لرستان در خرم آباد، اظهار کرد: رژيم صهيونيستي باز هم خوي وحشي گري خود را نشان داد و اربابان اين رژيم غاضب، بر خلاف شعارهاي حقوق بشري خود، از اين رژيم حمايت کردند.
وي با اشاره به نزديکي ايام سالروز بازگشت آزادگان افزود: رشادت هاي که آزادگان در دوران جنگ، زمان اسارت و بعد از آزادي داشته اند نقش بسيار مهمي در انقلاب اسلامي داشته است.
معاون سياسي و امنيتي استانداري لرستان بيان کرد: احداث باغ موزه دفاع مقدس، طرحي بسيار جدي است که عامل مهم پيش برد اين امر، به ميزان عشق و ارادت به عرصه دفاع مقدس بستگي دارد.
شاهرخي تصريح کرد: مهم ترين بخش در اجراي اين طرح، بحث عملياتي کردن پروژه است و نپرداختن به اين موضوع، نوعي فرصت سوزي است و همه ارگان ها با هر بضاعتي که دارند، بايد وارد فاز اجرايي طرح شوند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري لرستان اظهار کرد: نهاد ها و ارگان هاي مرتبط با امر دفاع مقدس در استان لرستان، براي حفظ و نشر ارزش هاي دفاع مقدس، نبايد منتظر افتتاح باغ موزه شوند و اداره کل آموزش پرورش و فضاي رسانه اي مي توانند نقش مهمي در اين زمينه ايفا کنند.
وي در مورد عملياتي شدن طرح باغ موزه دفاع مقدس لرستان افزود: احداث و بهره برداري مناسب از اين طرح، اولويت فرهنگي استان لرستان است و براي اجراي سريع تر اين طرح تشکيل کارگروه هاي مربوطه يک اولويت است.
شاهرخي اظهار کرد: تشکيل کميته برنامه ريزي محتوا است که با کار کارشناسي مي توان نسبت به برگزاري و تشکيل اين کميته اقدام کنند.
وي در مورد يکي از محتوا هاي مهم در بحث نشر ارزش هاي دفاع مقدس، افزود: مسئله شناسنامه تکميلي شهدا امري مهم در نشر ارزش هاي دفاع مقدس است که در اين بخش، بايد تمام اطلاعات خانوادگي و اجتماعي شهدا، بازتاب داده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن