تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملکی به دیدار رده بندی راه یافت/ طاهری حذف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان-کرواسی؛ ملکی به دیدار رده بندی راه یافت/ طاهری حذف شد تهران - ایرنا - بهروز ملکی فرنگی کار وزن 55 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان ایران به دیداررده بندی رقابت های قهرمانی جوانان جهان درکرواسی راه یافت و رامین طاهری هم از دور رقابت ها کنار رفت.


به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، مسابقات روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی 2014 جوانان جهان در شهر زاگرب کرواسی در حال برگزاری است.
در وزن 55 کیلوگرم بهروز ملکی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد واسیلی سیمنکو از اوکراین گذشت و در دور بعد میرام بک آنگلوف از قزاقستان را با نتیجه 2 بر صفر (ضربه فنی) شکست داد.
وی در دور سوم با نتیجه 9 بر صفر از گئورگ غریبیان از ارمنستان گذشت اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر مغلوب مراد محمداف از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت.
رامین طاهری در وزن 66 کیلوگرم، علی شریفی در وزن 84 کیلوگرم و بابک رزمپوش در وزن 120 کیلوگرم دیگر نمایندگان کشورمان در روز دوم بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.
دیروز و در چهار وزن نخست نیز تیم ایران توسط پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم صاحب یک مدال نقره شده بود.
تیم کشتی فرنگی جوانان در رقابت های قهرمانی سال 2014 آسیا که خرداد سال جاری در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد با کسب پنج طلا از سوی علی ارسلان (60 کیلوگرم)، رامین طاهری (66 کیلوگرم)، پیام بویری (74 کیلوگرم)، علی شریفی (84 کیلوگرم) و محمد ابراهیمی (96 کیلوگرم)، یک مدال نقره بهروز ملکی (55 کیلوگرم) و دو برنز رضا خدری (50 کیلوگرم) و بابک رزم پوش (120 کیلوگرم) مقتدرانه قهرمان آسیا شد.
همچنین تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در پیکارهای قهرمانی سال 2013 جهان که در صوفیه بلغارستان برگزار شد، با مدال طلای فرشاد عیسوند در وزن 50 کیلوگرم، مدال نقره یوسف قادریان در وزن 84 کیلوگرم و مدال برنز رامین طاهری در وزن 66 کیلوگرم و با کسب 42 امتیاز پس از تیم های روسیه و آذربایجان به مقام سوم رسید.
مقام سومی ایران در این رقابت ها در حالی کسب شد که دو نماینده جوانمرد تیم ایران به دلیل حاضر نشدن مقابل نماینده رژیم صهیونیستی، نتوانستند مدال کسب کنند.
ورزشی (1)**1067**1590



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن