تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزبان: پدیده محکوم به برد در این بازی است/سازمان لیگ با هیچ تیمی سازش نکند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هفته دوم لیگ برتر/ نفت مسجد سلیمان- پدیده مشهد؛
مرزبان: پدیده محکوم به برد در این بازی است/سازمان لیگ با هیچ تیمی سازش نکند
سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: در هفته دوم لیگ برتر به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رویم و برای صعود در جدول به برد در این بازی احتیاج داریم.
علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از  2 روز گذشته تمرینات خود را آغاز کرده ایم و دیروز هم دو جلسه تمرین کردیم و بیشتر تمریناتمان روی کارهای قدرتی بوده است امروز نیز تمریناتمان‌ برای کارهای تاکتیکی است پنج شنبه به اهواز می‌رویم بلافاصله راهی مسجد سلیمان می‌شویم.
 
وی ادامه داد: روز بازی تمرینی در ورزشگاه میزبان در مسجد سلیمان انجام می‌دهیم تا خودمان را آماده بازی برابر تیم خوب نفت مسجد سلیمان کنیم.
 
سرمربی تیم پدیده مشهد افزود: هیچ محرومی برای بازی با نفت مسجد سلیمان‌ نداریم و تنها مصدوم ما کیوان امرایی است.

مرزبان اذعان کرد: بازی با تیم نفت مسجد سلیمان خارج از خانه برگزار می‌شود و تیم ما برای این بازی در طول 90 دقیقه برنامه ریزی کرده است. ما  اگر بخواهیم وضعیت تیممان خوب شود و به بالای جدول صعود کنیم در این بازی محکوم به برد هستیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: قراردادهای تیم ما مشخص و معلوم است تیم ما پایین تر از سقف قراردادها خرج کرده کل هزینه تیم پدیده 8 میلیارد است من از سازمان لیگ تقاضا دارم که کل قراردادها را کنترل کند و با هیچ تیم و بازیکنی سازش نکند و جلوی پول‌های زیرمیزی را بگیرد تا تمام تیم‌ها سقف قراردادها را جدی بگیرند.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن