تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802448171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای 10 طرح پژوهشی و 80 دوره آموزشی در جهاد دانشگاهی استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اجرای 10 طرح پژوهشی و 80 دوره آموزشی در جهاد دانشگاهی استان سمنان سمنان - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از انجام 10 طرح پژوهشی و برگزاری 80 دوره آموزشی در یکسال گذشته در این نهاد خبر داد.


ˈحسن رهاییˈ روز چهارشنبه به مناسبت 16 مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی به فرمان امام خمینی(ره)، گفت: جهاد دانشگاهی استان سمنان فرصت های پژوهشی و تحقیقاتی این استان را شناسایی و با انجام طرح های پژوهشی مختلف، زمینه پیشرفت علمی استان سمنان را هدفگذاری می کند.
وی خاطرنشان کرد: 10 طرح پژوهشی در یکسال گذشته در گروه های تخصصی علوم انسانی و اجتماعی، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی و هنر انجام شد.
وی اظهار داشت: 24 دوره آموزشی و کارگاه های علمی و تخصصی برگزار شده نیز شامل دوره های فیزیکی و شیمیایی گچ ساختمان، دوره آموزشی ویژه مصالح ساختمانی، آموزش های مرتبط به شرکت در مسابقات بتن و... بودند.
وی اضافه کرد: انعقاد هفت تفاهم نامه پژوهشی، 14 قرارداد پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه آزمایشگاه مصالح ساختمانی و مواد معدنی و انعقاد 11 تفاهم نامه آموزشی با دستگاه های اجرایی استان سمنان در یک سال گذشته از فعالیت های جهاد دانشگاهی بوده است.
رهایی ادامه داد: اخذ موافقت اصولی گروه بهره وری و توسعه کارآفرینی، اخذ موافقت کلی گروه برنامه ریزی و گردشگری کویر، اخذ شعبه اشتغال جهاددانشگاهی استان سمنان و راه اندازی نمایندگی خون بند ناف شرکت فناوری بُن یاخته های رویان جهاددانشگاهی دیگر اقدامات این نهاد در استان سمنان در دو سال گذشته بود.
وی به انعقاد 11 تفاهم نامه آموزشی با دستگاه های اجرایی استان سمنان در سال گذشته و امسال خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی این استان طی دو سال بیش از 60 دوره آموزشی برای کارکنان دولت برگزار کرده که بیش از سه هزار و 786 نفر در آن شرکت داشتند.
وی تصریح کرد: دوره های آموزشی تخصصی مهارتی برای کارکنان دولت به میزان 185 هزار ساعت در سال گذشته برگزار شد.
وی همچنین از برگزاری دوره های اشتغال محور شامل دستیار دندانپزشک و تکنیسین داروخانه خبر داد و گفت: میزان اشتغال در دوره دستیار دندانپزشک 90 نفر و تکنیسین داروخانه 155 نفر بود.
رهایی از افزایش 60 درصدی تعداد دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان سمنان ازسال 91 تاکنون خبر داد و گفت: در حال حاضر یک هزار و 500 دانشجو در 21 کد رشته کاردانی و کارشناسی در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.
رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان تدوین دو دوره کارشناسی ارشد، تدوین هشت مقاله علمی پژوهشی و ISI و تدوین چهار کتاب درسی توسط استادان این مرکز را از جمله فعالیت های آموزشی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در استان سمنان نام برد.ک/3
611



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن