تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820093622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت جهانی طلا به ۱۲۹۲ دلار در هر اونس رسید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
قیمت جهانی طلا به ۱۲۹۲ دلار در هر اونس رسید

قیمت جهانی طلا به ۱۲۹۲ دلار در هر اونس رسید
در پی افزایش نگرانی ها از احتمال اقدام نظامی روسیه در اوکراین قیمت طلا امروز اندکی افزایش یافت و به ۱۲۹۲ دلار در هر اونس رسید. به گزارش نامه نیوز به نقل از تسنیم، در پی افزایش نگرانی ها از احتمال وقوع اقدام نظامی در مرز روسیه و اوکراین و افت شاخص ها در بازارهای جهانی بورس، قیمت طلا امروز اندکی افزایش یافت.

پس از آنکه رادوسلاو سیکورسکی، رئیس جمهوری لهستان گفت که روسیه نیروهای نظامی خود را در مرز با اوکراین جهت اعمال فشار و یا ورود به این کشور مستقر ساخته است، ارزش سهام های آسیایی روز چهارشنبه کاهش یافت، اما ارزش دلار در نزدیکی بالاترین رقم 11 ماه اخیر باقی ماند.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا پس از پشت سر گذاشتن جلسه ای بدون تغییر در روز سه شنبه، امروز 6 دلار افزایش یافت و به 1292 دلار در هر اونس رسید.

چن مین، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «طلا ممکن است برای عبور از مرز 1300 دلار با دشواری مواجه شود، زیرا وضعیت دلار واقعا خوب است.» وی افزود: «تنها عامل حمایتی تنش های ژئوپلتیک است و تا زمانی که تنشها بر سر اوکراین به شدت افزایش نیابد، قیمت طلا قادر به افزایش بیشتر نخواهد بود.»

تنش های ژئوپلتیک در اوکراین و خاورمیانه دلیل اصلی افزایش 7 درصدی قیمت طلا در طی سال جاری بوده است.

طلا اغلب به عنوان یک سرمایه گذاری جایگزین در مقابل دارایی های ریسک پذیر نظیر سهام مورد استفاده قرار می گیرد تا اگر ارزش سهام در بازارهای بورس سقوط کرد، سرمایه گذاران متحمل ضرر نشوند.

پس از آنکه آمارهای منتشر شده در روز سه شنبه نشان داد که ثبت سفارشات جدید توسط کارخانجات آمریکایی در ماه ژوئن بیش از حد انتظار افزایش یافته است، سرمایه گذاران همچنان در حال رصد کردن آمارهای اقتصادی هستند.

آمارهای اقتصادی جدید منتشر شده که حکایت از تقویت فعالیت های اقتصادی در آمریکا دارد، بر جذابیت بازار فلز زرد تاثیر منفی گذاشته است، زیرا احتمال افزایش زودهنگام نرخ بهره توسط فدرال رزرو را تقویت کرده است.



1393/5/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن