تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819260867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجادی : فدراسیون ها هفته آینده شارژ مالی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سجادی : فدراسیون ها هفته آینده شارژ مالی می شوند تهران - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان از شارژ مالی فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون در هفته آینده خبر داد.


به گزارش ایرنا، نصراله سجادی در پایان دیدار تدارکاتی تیم ملی ووشوی ایران با تیم منتخب چین عنوان کرد: هفته آینده مرحله جدیدی از پرداخت ها را انجام می دهیم.
وی افزود: تمامی تلاش ما این است که فدراسیون های اعزامی مشکل مالی نداشته باشندوطبق هماهنگی با کمیته ملی المپیک مبالغی به نوبت به آنها پرداخت می شود.
سجادی همچنین در مورد برنامه تجلیل از قهرمانان گفت: به امید خدا این برنامه را اویل شهریورماه برگزار خواهیم کرد.
وی در مورد نامه های اعتراض آمیز هندبالیست های محروم شده عنوان کرد: این نامه ها به ما مربوط نیست و باید به فدراسیون ارائه شود.
به گفته سجادی رسانه ها باید شرایطی را ایجاد کنند که تیم های اعزامی به اینچئون مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.
معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان اظهارکرد:امروز نیزنشستی در فدراسیون کشتی داشتیم و شرایط آنان را مورد بررسی قرار دادیم تا در هر دو رویداد بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان خوب ظاهر شوند.
وی در مورد شرایط تیم ملی ووشوی ایران گفت: نمایش ووشوکاران امروز بسیار خوب بود و امیدها را افزایش داد. آنان مبارزات جانانه ای را به نمایش گذاشته و هر روز امیدها را افزایش می دهند.
ورزشی(2)**3783**1590



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن