تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کری: آتش‌بس غزه باید به مذاکرات راه حل ۲ دولتی منجر شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
کری: آتش‌بس غزه باید به مذاکرات راه حل ۲ دولتی منجر شود

کری: آتش‌بس غزه باید به مذاکرات راه حل ۲ دولتی منجر شود
وزیر خارجه آمریکا، امروز، چهارشنبه، در مصاحبه با شبکه «بی بی سی» اعلام کرد که آتش‌بسی که هم‌اکنون در غزه برقرار شده است باید به مذاکرات گسترده‌‌تری با تمرکز بر راه‌حل دو دولتی منتهی شود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا، امروز، چهارشنبه، در مصاحبه با شبکه «بی بی سی» اعلام کرد که آتش‌بسی که هم‌اکنون در غزه برقرار شده است باید به مذاکرات گسترده‌‌تری با تمرکز بر راه‌حل دو دولتی منتهی شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از خواست فلسطینیان برای لغو محاصره غزه حمایت می‌کند، ادامه داد: آنچه که می‌خواهیم انجام دهیم حمایت از خواست فلسطینیان برای بهبود زندگی آنها و رساندن غذا و بازکردن گذرگاهها و بازسازی و فراهم آوردن آزادی بیشتر برای آنها است.

وی افزود که این آزادی‌ها مسوولیت بیشتری را برای فلسطینیان در قبال صهیونیست‌ها فراهم می‌آورد و آن به مفهوم کنار گذاشتن موشک‌هایشان است.

وزیر خارجه آمریکا با تأکید بر حمایت آمریکا بر حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود، مدعی شد که حماس به شیوه‌ای غیرقابل باور تعجب‌برانگیزی رفتار کرد و بله درست است خسارات وحشتناکی در نتیجه آن به وجود آمد.

کری تصریح کرد که آتش‌بس ۷۲ ساعته‌ای که هم‌اکنون در غزه برقرار شده است، باید به رویکرد وسیع‌تر راه‌حل دو دولتی منجر شود که امنیت را برای صهیونیست‌ها فراهم آورد و زندگی بهتر و آزادی‌های بیشتری را برای فلسطینیان ایجاد کند.

رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه بعد از آغاز آتش‌بس ۷۲ ساعته، نیروهای زمینی خود را از نوار غزه خارج کرد. حملات یک ماهه رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت حدود یکهزار و ۹۰۰ فلسطینی و زخمی شدن نزدیک به ۱۰ هزار نفر دیگر منجر شد.





1393/5/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن