تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803077107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد سعداوي از اعطاي امتياز به تيم‌هاي نظامي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتقاد سعداوي از اعطاي امتياز به تيم‌هاي نظامي
کد خبر: ۴۲۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷ - 06 August 2014


مربي تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد عادلانه نيست تيم هايي بتوانند از شرايط ويژه استفاده از بازيکن سرباز بهره ببرند اما تيم هايي که کارهاي اساسي و بنيادي انجام مي‌دهند، از جذب چنين بازيکناني محروم شوند.


نعيم سعداوي در ابتدا درباره وضعيت تيم فولاد اظهار کرد: در حال تمرين هستيم و براي استفاده از تعدادي از بازيکنان مان به دليل مشکل کارت پايان خدمت و مصدوميت، شرايط مشخصي نداريم و بايد ببينيم وضعيت اين نفرات به چه صورت مي شود.


به گزارش ايسنا، وي خاطر نشان کرد: به هر حال با آن بازيکناني که مشکل خاصي ندارند و حتي آن نفراتي که تکليف شان براي بازي کردن مشخص نيست، کارمان را انجام مي دهيم. برنامه داريم و نسبت به پرسپوليس شناخت هم داريم. اميدوار هستيم که بازيکنان مصدومان زودتر برسند و تکليف آن بازيکناني هم که مشکل کارت پايان خدمت دارند، مشخص شود.


مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان افزود: متاسفانه پارگي رباط صليبي بختيار رحماني نيز خبر ناگواري است که به مشکلات ما اضافه شد. ما مي توانيم يک بازيکن آزاد جذب کنيم و علاوه بر آن اگر به اين نتيجه برسيم که رحماني را از ليست تيم خارج کنيم، به جاي او هم مي توانيم بازيکن ديگري بگيريم و فکر مي کنم با اين کار شرايط تيم مان کمي بهتر شود.


وي در ادامه در ارزيابي از تيم پرسپوليس گفت: شروع ليگ است و در تيم ها تغيير و تحول نيز بسيار بوده و نياز به هماهنگي است. پرسپوليس تيم بزرگي است و امسال هم بازيکنان بسيار خوبي جذب کرده است. بازيکنان اين تيم مانند تيم خودمان نياز به هماهنگي دارند. به هر حال اميدوار هستيم با تجربه دو پيروزي سال گذشته مقابل اين تيم، بتوانيم در اين بازي نيز به پيروزي برسيم.


سعداوي بيان کرد: تيم فولاد نيز در نخستين بازي خود مشکلات عديده اي داشت. ما چند ساعت پيش از بازي واقعا نمي دانستيم از کدام بازيکن مي توانيم استفاده کنيم. يک روز قبل از بازي اعلام مي کنند که از ساسان انصاري نمي توانيم استفاده کنيم ولي سه چهار ساعت پيش از بازي اعلام مي کنند که مي توانيم از اين بازيکن استفاده کنيم. به هر حال بازي اول مان شرايط خاص خود را داشت و آن تمرکزي که بايد داشته باشيم را نداشتيم ولي مي توانستيم دست پر برگرديم. اين اتفاق نيفتاد ولي اميدوار هستيم در بازي آينده بتوانيم جبران کنيم.


وي خطاب به هواداران فولاد گفت: انتظار داريم هواداران مان شرايط باشگاه را درک کنند و با تمام وجود از تيم حمايت کنند. خيلي ها دست به دست هم داده اند و تلاش مي کنند تا فولاد نتواند نتيجه بگيرد. اميدوار هستيم مانند گذشته هواداران پا به پاي بازيکنان و مجموعه تيم حرکت و تيم را حمايت کنند و ان شاءالله بازيکنان مان بتوانند روزهاي خوب فولاد را تکرار کنند.


سعداوي در ادامه بيان کرد: در هر زمينه اي که بخواهد رقابتي صورت بگيرد بايد قانون برابري حکم‌فرما باشد. چطور مي شود تيم هايي بتوانند از شرايط ويژه استفاده کنند و به راحتي هر بازيکني که مي‌خواهد دوران سربازي خود را بگذراند، جذب کنند؟ چرا تيم هايي که کارهايي اساسي و بنيادي انجام داده اند از جذب چنين بازيکناني محروم هستند و نمي توانند در آن زمان از توليدات خود استفاده کنند؟ مطمئنا در آينده بايد فکري به حال اين موضوع شود.


وي افزود: به هر حال اين موضوع عادلانه نيست و در هيچ جاي دنيا در فوتبال حرفه اي چنين چيزي معني و مفهوم ندارد. اگر قرار است رقابت سالمي وجود داشته باشد بايد از وضعيت برابر براي رقابت استفاده کرد. اگر تراکتور مي تواند از بازيکناني که قرار است دوران سربازي خود را بگذرانند، استفاده کند، بايد فولاد هم که اين همه استعداد را شناسايي و روي آن‌ها سرمايه‌گذاري مي کند، بتواند از اين شرايط استفاده کند و به اين صورت نباشد که تيم هاي ديگر به راحتي بتوانند اين بازيکنان را به خدمت بگيرند. اين شرايط برابر نيست و نمي تواند به فوتبال حرفه اي کمک کند و اصلا سنخيتي با فوتبال حرفه اي ندارد و بايد هر چه سريع تر دست‌اندرکاران فوتبال کشور فکري اساسي به حال اين موضوع کنند. خيلي ها هم بايد به فوتبال کمک کنند؛ چرا که دارد آسيب جدي اي به فوتبال وارد مي شود، آن هم به رشته اي که مردم با عشق و علاقه و تمام وجود آن را دوست دارند. بايد تلاش کنيم تا مشکلات فوتبال را به حداقل برسانيم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن