تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران با شش ووشوکار جوان در مسابقات المپیک نانجینگ چین حاضر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمربی تیم ملی ووشو جوانان: ایران با شش ووشوکار جوان در مسابقات المپیک نانجینگ چین حاضر می شود زنجان - ایرنا - سرمربی تیم ملی ووشو جوانان گفت: تیم ایران در قالب شش ووشوکار منتخب و برتر در دومین دوره رقابت های المپیک جوانان ˈنانجینگ چینˈ حاضر خواهد شد.


رامین موحدنیا، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهدی محمدی از زنجان، محسن شهبازی از قزوین و صبا شریفی از کرمانشاه به ترتیب در اوزان 52- ، 70- و 60- کیلوگرم در بخش ساندا این رقابت ها به مصاف حریفان خواهند رفت.
وی اظهار کرد: امیر دارابی از مرکزی، حمیده برخور از تهران و نفیسه پورگنجی از خراسان رضوی در بخش تالو مسابقات المپیک جوانان ˈنانجینگ چینˈ در برابر رقبا صف آرایی خواهند کرد.
سرمربی تیم ملی ووشو جوانان ایران گفت: این رقابت ها از 28 مرداد ماه جاری تا سوم شهریور امسال در شهر ˈنانجینگˈ کشور چین با حضور ووشوکاران منتخب و شاخص برگزار خواهد شد.
موحدنیا یادآور شد: ایران در رقابت های جوانان جهان که اسفند پارسال در ˈآنتالیاˈ ترکیه برگزار شد توانست شش سهمیه برای حضور در المپیک جوانان نانجینگ چین کسب کند.
وی سطح آمادگی و توان فنی ووشوکاران اعزامی ایران به این رقابت ها را خوب ارزیابی کرد و افزود: این ووشوکاران به منظور ارتقا سطح آمادگی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، از اول تیر امسال در اردوی آمادگی زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین می کنند که این اردو تا زمان اعزام به المپیک نیز ادامه خواهد داشت.
597/596



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن