تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803017957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمپوزيوم سازمان ملل فرصتي مناسب براي جذب منابع مالي از نهادهاي بين المللي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۷:۵۰ب.ظ)
معاون وزير اقتصاد مطرح کرد: سمپوزيوم سازمان ملل فرصتي مناسب براي جذب منابع مالي از نهادهاي بين المللي معاون وزير اقتصاد با بيان اينکه سمپوزيوم بين‌المللي سازمان ملل متحد با هدف زمينه‌سازي براي گردشگري پايدار در راستاي قطعنامه اكتبر سال گذشته مجمع عمومي سازمان ملل برگزار مي‌شود، گفت: اين كنفرانس زمينه جذب منابع مالي از سازمان‌هاي بين‌المللي براي ايران و ساير كشورهاي شركت‌كننده و علاقمند فراهم مي‌كند و سكوي ايران بخصوص در زمينه منابع مالي در بحث محيط زيست، توريسم پايدار، كاهش فقر، مشاركت جوامع محلي خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد خزايي معاون وزير اقتصاد و نماينده پيشين ايران در سازمان ملل متحد با بيان اين موضوع در نشست هماهنگي"سمپوزيوم سازمان ملل با هدف زمينه سازي براي گردشگري پايدار" که روز گذشته در سازمان ميراث فرهنگي برگزار شد افزود: هدف از اين قطعنامه تبيين نقش موثر توريسم و اكوتوريسم در توسعه پايدار، كاهش فقر ثبات و حفظ محيط زيست و ... است.
وي با اشاره به موارد متعدد موجود در قطعنامه‌هاي مجمع عمومي سازمان ملل متحد در سال‌هاي 2010 تا 2013 خاطرنشان كرد: پيشنهاد برگزاري "سمپوزيوم بين‌المللي سازمان ملل متحد با هدف زمينه‌سازي براي گردشگري پايدار" در تهران در دولت تدبير و اميد به تصويب رسيد.
خزايي تاكيد كرد: كيفيت برگزاري سمپوزيوم و پرداختن به موضوعاتي كه مرتبط با قطعنامه باشد و انعكاس آن در سطح سازمان ملل براي كشورمان بسيار اهميت دارد.
وي با بيان اينکه مدعوين اين سمپوزيوم بايد متناسب با اهداف قطعنامه باشند تاکيد کرد: مخاطبين ما عمدتاً مخاطبين خارجي هستند و نقش صدا و سيما در اين ميان مهم است از اين منظر که هم بايد دنياي خارج و هم داخل را مد نظر داشته باشد.
وي به نقش مهم سازمان مديريت و برنامه‌ريزي در كشور در برگزاري اين سمپوزيوم اشاره و خاطرنشان کرد: اگر قرار است اتفاقي بر اساس اين سبك و سياق و اين قطعنامه در ايران رخ دهد قطعاً واحدهاي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي در بحث بودجه نقش خواهند داشت .
نماينده پيشين ايران در سازمان ملل متحد با تاكيد بر اينكه همه برنامه‌ها و كميته‌هاي تصميم‌گيري بايد بر مبناي قطعنامه باشد تصريح کرد: قصد نداريم با برگزاري اين سمپوزيوم شوي گردشگري اجرا كنيم.
وي با بيان اينکه برگزاري اين سمپوزيوم و انعكاس آن در سطح بين‌المللي به طور طبيعي باعث ارتقاء گردشگري ايران در دنيا خواهد شد گفت: بايد با برگزاري اين سمپوزيوم زمينه ايجاد گايدلاين هايي را فراهم کنيم؛ بر اساس آخر قطعنامه گايدلاين هايي آمده كه اگر بشود روي آن كار كرد و به نام قطعنامه تهران در ايران تصويب شود در سطح بين‌المللي براي ايران خواهد بود.
خزايي افزود: اين كنفرانس زمينه را براي جذب منابع مالي از سازمان‌هاي بين‌المللي براي ايران و ساير كشورهاي شركت‌كننده و علاقمند فراهم مي‌كند و سكوي ايران بخصوص براي منابع مالي در بحث محيط زيست، توريسم پايدار، كاهش فقر، مشاركت جوامع محلي خواهد شد.
وي به نقش آژانس‌هاي گردشگري ايران در اين سمپوزيوم تاکيد و خاطرنشان کرد: از مشكلات ما در بخش گردشگري عدم ارتباط منطقي، علمي و تسهيلاتي بين آژانس‌هاي ايران و ساير كشورهاست از اين رو پيشنهاد مي شود گردهمايي داخلي آژانس‌هاي گردشگري پيش از برگزاري همايش با كمك وزارت ارشاد و ... برگزار شود تا آژانسها ت تجهيز شوند و براي برگزاري نمايشگاه فرصت کافي داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن