تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820753720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبايد بگذاريم استعدادهايمان از ايران بروند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۳۹ب.ظ)
خسوس: نبايد بگذاريم استعدادهايمان از ايران بروند سرمربي تيم ملي فوتسال معتقد است متدلوژي فوتبال در آلمان به خوبي اجرا شده و همين امر باعث شد تا تيم ملي آلمان قهرمان جام جهاني باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، خسوس کاندلاس درباره اينکه چرا اسپانيا در جام جهاني نتيجه نگرفت گفت: از نظر من مصداق واقعيت اين نيست که اسپانيا نتيجه نگرفت و نتوانست از عنوان قهرماني خود دفاع کند. در واقع در سال گذشته اسکلت اصلي تيم ملي اسپانيا را بارسلونا تشکيل مي داد و البته بازيکنان تيم ملي اسپانيا از دو باشگاه بارسلونا و رئال مادريد هستند اما در سال گذشته سهم بارسلونايي ها بيشتر بود.
وي در ادامه افزود: بيشترين بازيکنان تيم ملي اسپانيا از بارسلونا بودند و دو تا سه بازيکن از تيم رئال مادريد به تيم ملي اسپانيا دعوت شدند و معتقدم بازيکنان رئال از آمادگي بالايي برخوردار نبودند. به عنوان مثال دروازه بان رئال از لحاظ رواني و ذهني آماده نبود چون در طول فصل دائما در اين فکر بود که آيا در ترکيب اصلي تيم قرار دارد يا خير؟ متاسفانه سرخيو راموس هم از فکرش به خوبي استفاده نکرد.
خسوس در ادامه گفت: بازيکناني هم که از تيم بارسلونا دعوت شده بودند تمام تلاش خود را کردند اما با توجه به اينکه بارسلونا در سال گذشته سير نزولي داشت، همين روند را به تيم ملي اسپانيا منتقل کرد.
وي افزود: در سال گذشته شاهد رقابت جالبي بين دو تيم رئال مادريد و بارسلونا نبوديم و بازيکنان اين دو تيم از لحاظ ذهني آمادگي بالايي نداشتند بر همين اساس تيم ملي اسپانيا براي دفاع از عنوان قهرماني خود، کار سختي را پيش رو داشت و دقيقا مرز بين پيروزي و شکست با دقت و پي بردن به موضوع بالا مشخص مي شود.
وي در مورد عملکرد تيم ملي آلمان گفت: بازيکنان اين تيم خيلي خوب کار کردند و مدت زمان زيادي را داشتند که بتوانند اسکلت تيمي قوي و خوب را براي جام جهاني مهيا کنند. اين تيم در جام جهاني قبل هم عملکرد خوبي داشت. در واقع متدلوژي فوتبال حرفه اي در آلمان کاملا اجرا مي شود و اين امر واقعا متحير کننده است.
سرمربي تيم ملي فوتسال در ادامه گفت: اگر نگاهي گذرا به فيلم ها و يا حتي عکس بازي تيم آلمان بياندازيم پي مي بريم که در زمان تمرين و يا حتي بازي، ملي پوشان اين تيم کاملا حرفه اي و با دقت پيش مي روند. تيم آلمان با تمرکز بسيار بالا توانست در شرايط حساس تصميم گيري کند. شبيه سازي در اين شرايط و با سرعت زياد و تصميم گيري آني باعث مي شود تا تيمي مانند آلمان با فوتبال کاملا حرفه اي قهرمان شود.
خسوس کاندلاس در ادامه افزود: حضور گوارديولا در آلمان هم به دنبال همين طرز فکر حرفه اي و تفکر درست آلماني ها بود و آنها با برنامه ريزي قبلي اين کار را انجام دادند تا تفکر فوتبال اسپانيايي را هم به فوتبال خود وارد کرده و از آن استفاده کنند.
وي در ادامه گفت: از نظر من در حال حاضر کشورهايي مانند قطر در حاشيه خليج فارس همين روش را پيش گرفته و با در اختيار گرفتن بازيکنان خوب ايراني در باشگاه هاي خود و صرف هزينه هاي بالا به دنبال انتقال تجربه و استعداد فوتبال ايران به اين کشور هستند تا بتوانند با استفاده از تجربه اين بازيکنان خوب، اسکلت بندي تيم ملي خود را به گونه اي شکل دهند که شاهد رشد و روند صعودي آن در آينده باشند.
خسوس در پايان گفت: اين اتفاق اخطار و هشدار مهمي براي آينده فوتبال ايران است چرا که ديدگاه يک سرمربي و يا فرد را نسبت به آينده تغيير مي دهد و بايد با صرف هزينه درست اين استعدادهاي خوب را در داخل ايران به کار بگيريم و آن هم تنها به دليل هزينه هاي خوبي است که باشگاه هاي آسيايي در جام باشگاههاي آسيا و ليگ حرفه اي کشور خود مثل قطر براي فوتبال خود مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن