تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژاوی از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ژاوی از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد تهران - ایرنا - ژاوی هرناندز هافبک تیم بارسلونا، از تیم ملی فوتبال اسپانیا خداحافظی کرد.


به گزارش رسانه های اسپانیا، وی که با تیم ملی اسپانیا قهرمانی در مسابقات یورو 2008، جام جهانی 2010 و یورو 2012 را در کارنامه دارد، امروز در یک کنفرانس خبری خداحافظی خود را از فوتبال ملی اعلام کرد.
ژاوی در این کنفرانس تأکید کرد که قصد دارد از این به بعد تمام توجه خود را بر روی فوتبال باشگاهی متمرکز کند.
این بازیکن 34 ساله سابقه 133 بازی ملی دارد و از این نظر بعد از ایکر کاسیاس کاپیتان و دروازه بان اسپانیا قرار دارد که تا کنون 156 بار برای این تیم به میدان رفته است.
وی در این باره گفت: دوران حضور من در تیم ملی اسپانیا به پایان رسیده است و از این به بعد یکی از هواداران این تیم خواهم بود. با افتخار این تیم را ترک می کنم و برای آن بهترین ها را آرزو دارم.
ژاوی برای نخستین بار در سال 2000 پیراهن تیم ملی اسپانیا را بر تن کرد و در همان سال با اسپانیا به مدال نقره المپیک استرالیا دست یافت.
وی در سال 2008 که اسپانیا به قهرمانی در اروپا رسید، جایزه بهترین بازیکن مسابقات را دریافت کرد.
ورزشی**9126



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن