تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهضت مشروطه از سرمایه های جمهوری اسلامی ایران است/ ضرورت آشنایی نسل جوان با مفاخر آذربایجان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی حجت الاسلام حمیدی:
نهضت مشروطه از سرمایه های جمهوری اسلامی ایران است/ ضرورت آشنایی نسل جوان با مفاخر آذربایجان
تبریز- خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی و هنری شهرداری کلانشهر تبریز، نهضت مشروطه را یکی از سرمایه های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حمیدی سه شنبه در نخستین همایش بین المللی "از نهضت مشروطیت تا قیام 29 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی" با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش بین المللی شناسایی فداکاری های مردم آذربایجان به خصوص در تبریز و در جنبش های مختلف کشور بود و می توان گفت که مردم این خطه در تاریخ معاصر کشور جزو پیشروان حقیقی در کشور بودند. وی همچنین در ادامه با اشاره به جنبش مردم آذربایجان در قیام 29 بهمن اظهار داشت: مردم این خطه برای نابودی نظام شاهنشاهی در روز 29 بهمن در تبریز قیام کردند. معاون فرهنگی و هنری شهرداری کلانشهر تبریز بیان کرد: شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های تبریز یکی دیگر از اهداف مهم این همایش است. حجت الاسلام حمیدی برگزاری نخستین همایش بین المللی از نهضت مشروطیت تا قیام 29 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از برنامه های مهم هفته نکوداشت تبریز دانست و افزود: هفته نکوداشت تبریز از 22 تا 27 مرداد ماه امسال با اجرای برنامه های مختلف و متنوع در تمامی حوزه ها برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: پیوند نسل جوان با مفاخر یکی دیگر از اهداف مهم این همایش است که در این همایش افتخارات و فداکاری های مردم آذربایجان به خصوص تبریز بیان می شود. حجت الاسلام حمیدی توسعه صنعت توریسم، زمینه سازی برای تبادل فرهنگی با کشورهای دیگر، ایجاد همفکری بین نخبگان و پژوهشگران را از دیگر اهداف برگزاری این همایش دانست. گفتنی است نخستین همایش بین المللی "از نهضضت مشروطیت تا قیام 29 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی" با حضور اساتید دانشگاه خارجی و داخلی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.


۱۳۹۳/۵/۱۴ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن