تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان:کی روش برنامه بلند مدتی برای شناسایی استعدادهای فوتبال ایران دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کفاشیان:کی روش برنامه بلند مدتی برای شناسایی استعدادهای فوتبال ایران دارد ساری - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال گفت :کی روش برنامه بلند مدتی برای توسعه و شناسایی استعدادهای فوتبال ایران دارد و هدف نهایی وی صعود تیم ملی به جام جهانی فوتبال 2018 روسیه و کسب نتایج مطلوب در این مسابقات است.


ˈ علی کفاشیان ˈ روز سه شنبه در مجمع سالانه هیات فوتبال استان مازندران در گفت وگو باخبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد:حضور کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا در استرالیا قطعی و توافق نهایی با این مربی پرتغالی شده است . وی به زودی فعالیت خود را در تمرینات تیم ملی از سر می گیرد.
وی ادامه داد : این مربی برنامه های خود شامل برگزاری اردوهای داخلی و خارجی و مسابقات دوستانه با تیم های مختلف را به فدراسیون ارایه کرده و همه تلاش ما عملی کردن خواسته های کی روش است.
کفاشیان بر حمایت از بازیکنان فوتبال در استان ها تاکید کرد و گفت : یکی از طرح هایی که برای حمایت بیشتر از این استانها اجرا می شود پرداخت پنج درصد درآمد لیگ برتر به هیات های فوتبال در این استانهاست.اگر چه این مبلغ در مقایسه با تلاش هیات ها و مربیان بسیار اندک است اما امیدوارم در آینده بتوانیم مبالغ را افزایش بدهیم.
وی همچنین به اعمال جریمه های سنگین کمیته انضباطی در هفته اول لیگ برتر اشاره کرد و افزود: این جریمه ها غیرقابل بخشش است و با هدف از بین رفتن توهین ها به داوران و مربیان، اعمال جریمه ها در صورت تخلف تا پایان لیگ ادامه خواهد داشت.
کفاشیان ادامه داد : یکی از برنامه های فدراسیون که در لیگ برتر امسال اجرا شد تعیین سقف بودجه برای تیم های حاضر در این مسابقات بود. در کنار تعیین این سقف تیم هایی که بودجه خود را صرف احداث و راه اندازی آکادمی فوتبال کنند از حمایت فدراسیون برخوردار می شوند.
وی افزود : از ابتدای لیگ امسال همه تیم های لیگ برتر موظف به راه اندازی آکادمی فوتبال شده اند که امیدوارم با این برنامه شاهد فعالیت نسل جوان و پرامید در فوتبال کشور باشیم .
کفاشیان گفت : در لیگ برتر سال گذشته فقط سه بازیکن به عنوان پدیده انتخاب شدند که در لیگ های معتبر جهان حداقل 25 بازیکن پدیده در هر فصل شناخته و معرفی می شوند.
وی گفت : در لیگ های معتبر جهان سن بازیکنان پدیده حداکثر 18 سال است در حالی که در فوتبال ایران بازیکن پدیده لیگ 24 ساله بود که امیدوارم با فعالیت آکادمی های فوتبال شاهد کاهش سن بازیکن پدیده و معرفی تعداد بیشتر این بازیکنان باشیم.
7331/608**1581



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن