تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819898446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فان خال از عملکرد خوب رونی تقدیر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فان خال از عملکرد خوب رونی تقدیر کرد تهران-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که در دیدار پایانی جام گینس بازوبند کاپیتانی این تیم را به وین رونی داده بود، بعد از مسابقه عملکرد وی را ستود.


به گزارش اسکای اسپورتس، رونی در این دیدار که فینال رقابت های پیش از فصل تور آمریکا بود، به عنوان بهترین بازیکن مسابقات نیز انتخاب شد.
لوئیس فان خال سرمربی منچستریونایتد پس از برد 3 بر 1 تیمش برابر لیورپول از عملکرد رونی تقدیر کرد و گفت: فکر می کنم رونی شایستگی این جایزه را داشت چون نقش به سزایی در قهرمانی تیم ایفا کرد. ما خوب دفاع کردیم و مدافعان زیادی داریم که می توانستند به عنوان ارزشمندترین بازیکن جام انتخاب شوند.
وی افزود: من همیشه به دنبال فرصت هایی هستم تا بازوبند کاپیتانی را به بازیکنان بدهم. رونی را برای این مسابقه انتخاب کردم چون 90 دقیقه کامل بازی کرد.
این مربی 62 ساله در پایان با اشاره به آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر انگلیس خاطر نشان کرد: طرفداران از این بازی لذت بردند ولی مهم ترین مسابقه ما نخستین دیدار فصل مقابل سوانسی است که باید در آن به پیروزی برسیم.
ورزشی**1210**9126



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن