تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815620876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوان مسجد سلیمانی با نمایش یک تکنیک فوتبالی در برج میلاد رکورد شکنی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جوان مسجد سلیمانی با نمایش یک تکنیک فوتبالی در برج میلاد رکورد شکنی کرد تهران بزرگ - ایرنا - حسین عالی محمد از شهر مسجد سلیمان توانست با حمل توپ فوتبال و ضربه سر به آن (هد زدن)، هزار و 693 پله برج میلاد را در زمان 30 دقیقه و 22 ثانیه طی کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این جوان 37 ساله مسجد سلیمانی توانست برای نخستین بار با نمایش یک تکنیک فوتبالی پله های برج میلاد را فتح کند.
این ورزشکار هدف اساسی خود از این اقدام را مطرح کردن نام زادگاه خود عنوان کرد و گفت: در صدد هستم در اقدام بعدی مسیر کربلا تا نجف را در مدت دو روز با هد زدن و روپایی زدن توپ فوتبال طی کنم.
عالی محمد با بیان اینکه این اقدام دو روز بعد از اربعین حسینی صورت می گیرد، افزود: امیدوارم در سه آیتم از طلوع تا غروب آفتاب مسافت 100کیلو متری این دو شهر را با حمل توپ فوتبال بوسیله سر(هدزدن) و پا (روپایی) طی کنم.
وی ادامه داد: در حال حاضر 27روز تمرین خودرا شروع کرده ام و هر روز 8 ساعت تمرین می کنم .
هادی رضایی مسول کمیته ثبت رکوردهای فدراسیون ورزش های همگانی استان تهران به خبرنگار ایرنا افزود: رکوردهایی که تحت نظر فدراسیون ورزشهای همگانی ثبت می شود تحت عنوان کتاب ملی رکوردهای فدراسیون ورزش های همگانی تا چند وقت دیگر به بازار خواهد آمد .
وی عنوان کرد: در این کتاب 150 رکورد قابل توجه کشور گنجانده شده است که 30 درصد از این موارد مربوط به ثبت رکورد در مکان برج میلاد است.
رضایی افزود: در کتاب رکوردها حرکت های طناب زنی، اکروباتیک، یوگا، شنا کردن متوالی، روپایی زدن با توپ بر روی پله های برج میلاد ثبت شده است.
وی ادامه داد: برای جمع آوری اولین نسخه این کتاب، رکورد زنی های 2سال گذشته در آن آورده شده است.
تهرام/7247/ 699



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن