تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819508199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح و اصلاح هندسی در 26 تقاطع غرب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اجرای طرح و اصلاح هندسی در 26 تقاطع غرب تهران
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 5 از ساماندهی تعویض، بهسازی و طرح اصلاح هندسی در 26 تقاطع غرب تهران و شبکه بزرگ‌راهی این منطقه خبر داد.
ولی نجاتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ‌برای بازگشایی گره عملیاتی ترافیک و ارتقای ایمنی تردد و سهولت دسترسی‌های محل به شبکه معابر اصلی و فرعی، طرح اصلاح هندسی در این منطقه اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: با بررسی و مطالعات صورت گرفته، دسترسی به محل‌های غرب تهران در برخی از نقاط از اتصال مناسب شبکه بزرگ‌راهی برخوردار نیستند و بر روی 26 نقطه ترافیکی عملیات اصلاح آن‌ها اجرا خواهد شد.

نجاتی اظهار داشت: اصلاح هندسی در تقاطع بزرگ‌راهی اشرفی اصفهانی و شهید حکیم با هدف ارتقای ایمنی، در حال  انجام است.

نجاتی از تکمیل طرح ساماندهی تقاطع ستاری و با هنر خبر داد و گفت: با هدف تأمین اجرای این طرح دسترسی به خیابان باهنر از بزرگراه شهید ستاری است.

معاون حمل و نقل ترافیک در ادامه تصریح کرد: تقاطع‌های بزرگراه محمد علی جناح و خیابان دانش و هم چنین ساماندهی خیابان اسحاقی و  میدان شهران در غرب تهران از دیگر برنامه‌های  اجرا شده این منطقه است.

نجاتی در پایان خاطرنشان کرد: چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در غرب تهران یکی از دیگر از اقدامات مهمی  است که می‌توان در اجرای طرح ساماندهی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن