تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801282586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان ساوجبلاغی اهتمام بیشتری در ترویج فرهنگ مهارت آموزی داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز پالیزگیر مطرح کرد:
مسئولان ساوجبلاغی اهتمام بیشتری در ترویج فرهنگ مهارت آموزی داشته باشند
ساوجبلاغ - خبرگزاری مهر: فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به نقش آموزشهای فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال و شکل گیری اقتصاد مقاومتی بر ارتباط بیشتر دهیاران و انجام تبلیغات برای اشاعه فرهنگ مهارت آموزی تأکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت فرارسیدن هفته مهارت، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بعد از ظهر دوشنبه از قسمت های مختلف فنی حرفه ای این شهرستان بازدید کرد. ابوالقاسم پالیزگیر در اين بازديد با اشاره به نقش آموزشهای فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال و شکل گیری اقتصاد مقاومتی بر ارتباط بیشتر دهیاران و انجام تبلیغات برای اشاعه فرهنگ مهارت آموزی تأکید کرد.

وی اظهار داشت: مجموعه فنی و حرفه‌ای ساوجبلاغ یکی از مجموعه‌های فعال در شهرستان به حساب آمده و دارای جایگاه مناسبی در سطح استان است. فنی و حرفه‌ای ساوجبلاغ از مجموعه‌های فعال البرز است

پالیزگیر گفت: مرکز فنی و حرفه‌ای ساوجبلاغ برنامه‌ای الزام‌ آور در چارچوب قانون برای ارائه آموزش به صنوف مختلف در زمینه‌های تخصصی و مهارتی را تهیه و تدوین و در شورای اداری مطرح کند.

 فرماندار ساوجبلاغ وجود شش گارگاه و هفت حرفه در مرکز مهارت آموزی را که توانسته 105 هزار نفر ساعت را در طول سه ماهه امسال آموزش بدهد مثبت ارزیابی کرد و گفت: اگر نیمی از حرفه آموزان بتوانند مشغول به کار شوند کار ارزشمند و بزرگی است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ همچنین در این بازدید از تلاشها و زحمات تمام پرسنل و همچنین دیدگاه های مطرح شده توسط رئیس مرکز قدردانی کرد.

در این بازدید رنجبران رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ساوجبلاغ نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد و بیان مشکلات موجود، در خصوص رسالت آموزش فنی و حرفه ای و اهمیت و نقش آن در توسعه و ایجاد اشتغال توضیحاتی ارائه کرد.


 


۱۳۹۳/۵/۱۳ - ۱۸:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن