تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز جمع آوري تابلوهاي پارک ممنوع از سطح پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۲۰ب.ظ)
آغاز جمع آوري تابلوهاي پارک ممنوع از سطح پايتخت رئيس پليس راهور تهران از آغاز اصلاح و جمع آوري تابلوهاي غير ضرور پارک ممنوع و پارک مطلقا ممنوع خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ تيمور حسيني اعلام كرد: پس از اعلام رئيس پليس راهور درباره کاهش تابلوهاي پارک ممنوع و ساماندهي انتقال خودروها به پارکينگ، اين موضوع در دستور کار مأموران راهور تهران قرار گرفت و در حال حاضر مشغول آمايش تابلوها و کاهش آنها در سطح شهر هستيم.
وي ادامه داد: تابلوهاي اضافي از سطح شهر جمع آوري و برخي از تابلوهاي توقف ممنوع نيز زمان دار مي شوند.
رئيس پليس راهور تهران با اشاره به ساماندهي انتقال خودروهاي متخلف به پارکينگ افزود: بر اساس قانون رانندگان خودروهاي جرثقيل حق ندارند با استفاده از دستگاه هاي بانکي هنگام حضور رانندگان پولي دريافت کنند و موظفند خودرو را با حضور مالک تحويل وي دهند.
به گفته حسيني، تابلوهاي راهنمايي در تهران قابليت الکترونيکي شدن را دارند و بهتر است اين تابلوها تغيير کرده و الکترونيکي شود.
وي از توقيف موتورهاي سه چرخ خبر داد و گفت: ساماندهي موتورهاي سه چرخ بر عهده پليس نيست و بر اساس آيين نامه ها تردد اين وسايل در سطح شهر ممنوع است. مأموران پليس در صورت مشاهده اين گونه وسايل نقليه آنها را توقيف مي کنند.
رئيس پليس راهور تهران در واکنش به گلايه هاي مردم در مورد توقف خودروها در حاشيه بزرگراه ها قبل از ورودي محدوده طرح ترافيک با اعلام اينکه مشکلات ترافيکي پايتخت زياد است، تأکيد کرد: اگر مأموران به صورت مقطعي در حال گشت زني در اين مناطق باشند از توقف خودروها جلوگيري کرده و آنها را اعمال قانون مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن