تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805148993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات بان‌کی مون درباره مسائل غزه شرم‌آور است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اظهارات بان‌کی مون درباره مسائل غزه شرم‌آور است
کد خبر: ۴۲۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰ - 04 August 2014


سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، بر لزوم حمایت نظامی و انسان‌دوستانه کشورهای اسلامی از مردم فلسطین تأکید کرد و گفت:به استثنای برخی حمایت های کمرنگ معدود کشورهای اسلامی، ایران در دفاع از مردم فلسطین تنها مانده است.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو باخانه ملت، با انتقاد از بی‌توجهی و ورود نکردن سازمان ملل به بحران انسانی غزه، گفت: متأسفانه رویکرد خنثی سازمان ملل درباره بحران غزه یکی از علل طولانی شدن حملات رژیم صهیونیستی و به نوعی حمایت این سازمان از اقدامات این رژیم کودک‌کش بوده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرا رسیدن روز حقوق بشر اسلامی، افزود: ناکارآمدی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد و تفاوت‌گذاری میان شهروندان کشورها و تعیین شهروندان درجه یک، درجه دو و درجه سه موجب شد که کشورهای اسلامی روزی را برای دفاع از حقوق بشر مسلمانان بر اساس آموزه‌های اسلامی تعیین کنند.

وی گفت: در شرایط کنونی سازمان به اصطلاح ملل به خاطر اعدام یک قاچاقچی مواد مخدر چندین بیانیه را در محکومیت این موضوع صادر می‌کنند، اما هنوز بعد از کشتار حدود دو هزار نفر تنها به ارائه چند بیانیه بی‌اثر اکتفا کرده‌ است.

نقوی‌حسینی با تأکید بر اینکه اظهارات روز گذشته بان‌کی مون دبیر کل سازمان ملل درباره مسائل غزه شرم‌آور و تعجب‌آور است، تصریح کرد: در این اظهارات بار دیگر مردم فلسطین درجه بندی شده‌اند و شاهد هستیم که دبیر کل سازمان ملل در اظهارات خود تنها به حملات رژیم صهیونیستی به مدارس این سازمان واکنش نشان داده و هیچ اشاره‌ای به کشتار صدها نفر انسان بی گناه نشده است.

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی درباره بحران انسانی غزه نقش کم رنگی را ایفا کردند، ادامه داد: ایران به جزء برخی حمایت‌های کم‌رنگ معدود کشورهای اسلامی، در دفاع از مردم فلسطین تنها ماند و کشورهایی که خود را ام‌القرای جهان اسلام می‌دانند متأسفانه نه تنها هیچ اقدامی برای حمایت از این ملت انجام ندادند بلکه با اقدامات انحرافی مانند حمایت از گروه های تروریستی به نوعی از رژیم صهیونیستی پشتیبانی کردند.

نقوی‌حسینی بر لزوم حمایت کامل از مردم فلسطین تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در شرایط کنونی کنگره آمریکا رسما بودجه کلانی را برای حمایت از حملات رژیم صهیونیستی تصویب می‌کند، کشورهای اسلامی باید حمایت ویژه ای را چه نظامی و چه انسان‌دوستانه برای پشتیبانی مردم فلسطین در غزه و کرانه‌باختری انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود:‌ جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام کرد که هر حمایتی را از مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد، از این‌رو قطعا مسلح کردن مردم این کشور به‌ویژه مردم کرانه باختری می‌تواند به دفاع از جان و حقوقشان کمک کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به اظهارات سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان در دفاع و حمایت از مردم غزه، تصریح کرد: حزب‌الله در منطقه محور مقاومت است و نقش بسیار مهمی در جلوگیری از سیاست‌های تجاوزگرایانه رژیم صهیونیستی دارد، از این‌رو قطعا حزب‌الله حمایت‌های خود را از مردم غزه انجام می‌دهد، متنهی این حمایت‌ها نیازمند لشگرکشی نیست.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن