تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرامش امروز کشور ثمره خون شهیدان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس مرکز حراست وزارت آموزش وپرورش: آرامش امروز کشور ثمره خون شهیدان است خبرگزاری پانا: رئیس مرکز حراست وزارت آموزش وپرورش گفت:آرامش امروز کشور ثمره خون شهیدان است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ مرداد ساعت 14:04



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، محسن موحد در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره حراست این استان اظهار کرد: در سال های اخیر آینده پژوهی در جامعه مطرح شده است که باید برای پدیده مهم چشم انداز ها را شناسایی و برنامه ریزی های لازم در خصوص تبیین آن تدوین کرد . وی با بیان این که امروزه امنیت فرهنگیدر آموزش و پرورش به یک گفتمان فرهنگی تبدیل شده است، تصریح کرد: حراست بایستی مأمن و ملجأ مطمئن برای درک معلم با رعایت اصول اخلاقی باشد. رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش بر صیانت از سرمایه های موجود آموزش و پرورش از جمله اولیاء ،دانش آموران و معلمان تأکید و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به امنیت پایدار و آرامش در جامعه فرهنگی باید بتوانیم اعتماد را در جامعه معلمین ایجاد کنیم.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن