تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 19 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800582694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم راگبی ایران به جای اینچئون به پکن می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم راگبی ایران به جای اینچئون به پکن می رود تهران بزرگ - رییس انجمن راگبی کشور با اشاره به اینکه اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی منتفی شده است گفت: به نظر می رسد تیم راگبی یک ماه بعد از این در هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی در مسابقات پکن پایتخت چین حضور پیدا خواهد کرد.


حسن میرزاآقابیگ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات پکن چین آبان ماه برگزار می شود که دو تیم هفت نفره بانوان و 9 نفره آقایان از ایران در این مسابقات شرکت می کنند.
وی همچنین از شروع لیگ برتر راگبی و دسته یک بانوان و آقایان در پایان مرداد ماه خبر داد و گفت: لیگ برتر و همچنین لیگ دسته یک این مسابقات با حضور 9 تیم به مدت دو روز پیگیری می شود.
میرزا آقابیک اظهارداشت: هم اکنون منتظر درخواست برگزاری میزبانی از سایر استان ها هستیم.
وی ادامه داد: نفرات برتر در لیگ راگبی آذر ماه به مسابقات فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی که برای اولین بار در کشور مالزی برگزار می شود اعزام خواهند شد.
وی همچنین از حضور تیم ملی راگبی در دومین دوره مسابقات غرب آسیا درکشور امارات خبرداد و اظهارداشت: این مسابقات بهمن ماه در این کشور برگزار می شود.
وی با بیان اینکه میزبانی مسابقات غرب آسیا در اختیار کشورمان بود افزود: متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و عدم همکاری ها میزبانی این مسابقات به کشور دیگر واگذار شد .
رییس انجمن راگبی ایران با توجه به اینکه جمعیت این رشته ورزشی در کشورمان بیش از شش هزار نفر است خاطر نشان کرد: باید این انجمن به فدراسیون مستقل تبدیل شود.
وی عنوان کرد: اگر بودجه یک ورزشکار والیبالیست به هر یک از بازیکنان این رشته ورزشی پرداخت شود در مدت زمان سه سال آینده این رشته ورزشی جزء سه تیم برترآسیا می شود.
رییس انجمن راگبی کشور از دومین دوره مسابقات تک راگبی در مدارس کشور خبر داد و گفت: این مسابقات تا پایان شهریور ماه برگزار می شود.
وی مشکل اساسی برگزاری مسابقات تک راگبی در مدارس را کمبود توپ این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با مساعدت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون انجمن های ورزشی این مشکل مرتفع شود.
مسابقات اینچئون کره جنوبی 28 شهریور تا 12 مهر ماه امسال در این کشور برگزار می شود .
تهرام/7247**1565



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن