تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819711132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضا يزداني: به فکر ورزش اول ايران نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رضا يزداني: به فکر ورزش اول ايران نيستند
ملي‌پوش وزن 97 کيلوگرم کشتي آزاد ايران با بيان اين که مهم‌ترين هدفش کسب مدال طلاي المپيک 2016 است، گفت: فدراسيون کشتي با وجود همه مشکلات مالي براي کشتي‌گيران سنگ تمام گذاشته است.

رضا يزداني درباره شرايط اردوي تيم ملي کشتي آزاد ايران براي حضور در مسابقات جهاني و بازي‌هاي آسيايي اينچئون، اظهار کرد: پس از مسابقات انتخابي تيم ملي که در قزوين برگزار شد، دو مرحله اردو را پشت سر گذاشتيم و خدا را شکر تمرينات بسيار خوب و پر فشاري را انجام داديم. همه کشتي‌گيران به سختي در حال تمرين کردن هستند تا بهترين‌ها براي حضور در مسابقات جهاني و بازي‌هاي آسيايي انتخاب شوند.

به گزارش ايسنا، ملي‌پوش وزن 97 کيلوگرم کشتي آزاد ايران درباره ميزان آمادگي خود نيز، خاطر نشان کرد: تمام سعي‌ام را مي‌کنم تا خود را به مسابقات جهاني ازبکستان برسانم و با انجام تمرينات سخت و منظم درصدد آن هستم تا در مسابقات جهاني بهترين نتايج را به دست آورم. مي خواهم با کسب مدال طلاي جهاني مردم ايران را خوشحال کنم.

وي در خصوص انتخاب نهايي ملي‌پوش وزن 97 کيلوگرم، گفت: من در مسابقات انتخابي تيم ملي اول شدم. البته هنوز مشخص نيست چه کشتي‌گيري براي حضور در مسابقات جهاني انتخاب مي‌شود. کشتي يک رشته ورزشي پر حادثه است و ممکن است هر کشتي‌گيري بر اثر يک اتفاق نتواند به روند خود ادامه دهد.

يزداني درباره اولويتش در قبال حضور در مسابقات جهاني يا بازي‌هاي آسيايي نيز تصريح کرد: من به خوبي در حال تمرين هستم. از آنجا که وزنم ايده‌آل است و نيازي به کاهش وزن شديد ندارم مي‌توانم در هر دو رويداد بزرگ شرکت کنم. مطمئنا فرصت دو هفته‌اي ميان مسابقات جهاني و بازي‌هاي آسيايي زمان بسيار خوب براي ريکاوري خواهد بود. البته کادر فني تيم ملي در اين خصوص تصميم گيري مي‌کند. مسابقات جهاني سنگين تر از بازي‌هاي آسيايي است و از آنجا که ابتدا در مسابقات جهاني شرکت مي‌کنيم، مي‌توانيم با يک ريکاوري مناسب در اينچئون به روي تشک برويم.

دارنده دو مدال طلاي مسابقات جهاني، افزود: پس از اين که در المپيک لندن به دليل مصدوميت نتوانستم ادامه بدهم عمل جراحي انجام دادم و خو‌شبختا‌نه در سال 2013 در بوداپست مجارستان قهرمان جهان شدم. امسال شرايطم بسيار بهتر از سال گذشته است. تمام سعي خود را مي‌کنم در ازبکستان از عنوان قهرماني جهان دفاع کنم.

وي در خصوص بزرگ‌ترين هدف خود در کشتي گفت: در کلکسيون مدال‌هايم تنها مدال طلاي المپيک را کم دارد. مهم‌ترين هدفم حضور در المپيک 2016 است تا بتوانم مدال طلا را از آن خود کنم.

يزداني در پايان به مشکلات مالي فدراسيون کشتي اشاره کرد و افزود: فدراسيون کشتي با تمام مشکلات و کمبودهاي مالي که دارد براي کشتي‌گيران سنگ تمام مي‌گذارد و همه امکانات مورد نياز را فراهم کرده است، اما مسئولان نيز بايد بيش از اين‌ها به کشتي نگاه کنند. تاکنون هر گلايه‌اي که ‌کرده‌ايم فايده اي نداشته است. متاسفانه مسئولان به فکر ورزش اول ايران نيستند. در صورتي که اين بي‌توجهي مسئولان ادامه پيدا کند ممکن است روزي کشتي ايران لطمه زيادي بخورد و آن وقت بايد هزينه چند برابري کنند تا شايد بتوانند کشتي ايران را احيا کنند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/05/13 11:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن