تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810387616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراژدی جدید سگ هار آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تراژدی جدید "سگ هار" آمریکا


حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در شهر رفح خشم جهانیان را برانگیخت. عمق این حمله وحشیانه به حدی است که اغلب مقامات مسئوولان کشورها، از آن به عنوان یک تراژدی یاد می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در تهاجم روز یکشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه آنروا در رفح که پناهندگان فلسطینی در آن اسکان داده شده بودند دستکم 10 غیرنظامی فلسطینی شهید و ده ها تن دیگر زخمی و مصدوم شدند.
خشم جهان از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در رفح

در این حمله هوایی وحشیانه حدود 30 نفر دیگر زخمی شدند.این سومین حمله رژیم صهیونیستی به مدارس سازمان ملل ظرف ده روز گذشته است . این جنایات وحشیانه در بحبوحه خشم فزاینده بین المللی از تلفات فزاینده غیر نظامیان در جریان جنگ 27 روزه بین اسرائیل و مبارزان فلسطینی در غزه انجام شده است.
خشم جهان از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در رفح

در اغلب پیام های مقامات غربی یا اظهار نظرها، حمله به مدرسه سازمان ملل در شهر رفح در نوار غزه غیر قابل قبول، تراژدی و هولناک توصیف شده اما به مسبب اصلی این جنایت اشاره صریحی نشده است.
رهبران غرب از جمله آمریکا ، انگلیس و فرانسه تحت فشار لابی صهیونیسم حاضر نشدند که شجاعانه واقعیت روشن حمله رژیم تل آویو به مدرسه بیان کنند و تنها برای پاسخ به افکار عمومی این عمل شنیع را با جملات مجهول محکوم کردند .
خشم جهان از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در رفح
آمریکا روز یکشنبه حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه دیگر سازمان ملل در غزه را وحشت انگیز خواند و خواستار انجام تحقیقات کامل و بی درنگ در مورد این حمله شد.
این در حالی است که روزنامه الحیات چاپ لندن چند روز پیش در گزارشی اعلام کرد که واشنگتن انبار سلاح خود را به روی اسراییل باز و ارتش را به بمب ها و خمپاره های صد و بیست میلی متری مجهز کرد.
خشم جهان از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در رفح

خبرگزاری فرانسه از واشنگتن در این باره گزارش داد: جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه امریکا به طور صریح نگفت که چه کسی مسئوول این حمله بوده ولی اشاره کرد که آمریکا سخت گمان می کند که اسرائیل مسئوول گلوله بارانی بوده که دست کم 10 کشته برجای گذاشته و از اسرائیل خواست تلاش بیشتری برای اجابت استانداردهایش و جلوگیری از تلفات غیر نظامیان انجام دهد.
خشم جهان از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در رفح

ساکی گفت: آمریکا از گلوله باران شرم آور امروز در  مدرسه آنروا در رفح که حدود سه هزار آواره را در خود جای داده و در آن ده فلسطینی غیر نظامی دیگر نیز به طور دردناک کشته شده اند، به وحشت افتاده است .
وی افزود: این سوء ظن که مبارزان در مجاورت منطقه در حال فعالیت بودند به هیچ وجه توجیه کننده حملاتی نیست که جان بسیاری از غیر نظامیان بی گناه را به خطر بیاندازد.
خشم جهان از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در رفح

فرانسوآ اولاند رئیس جمهوری فرانسه نیز بمباران روز یکشنبه یک مدرسه سازمان ملل در غزه را غیر قابل قبول خواند و خواستار پاسخگویی مسببان آن در قبال اقداماتشان شد.
خبرگزاری فرانسه یادآور شد: اولاند در بیانیه ای که در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، بمباران غیر قابل قبول یک مدرسه تحت اداره سازمان ملل در رفح را که موجب مرگ 10 نفر از کسانی شد که در این مدرسه پناه گرفته بودند ، تقبیح کرد.
خشم جهان از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در رفح

رئیس جمهوری فرانسه بی آنکه مسبب این حمله را مشخص سازد از درخواست های بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در مورد پاسخگویی این مسببان نقض قوانین بین المللی در قبال اقداماتشان حمایت کرد.
فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس نیز حمله به مدرسه سازمان ملل در رفح را یک تراژدی خواند.
خشم جهان از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در رفح

وی گفت: من از گزارش های منتشر شده درباره تلفات غیرنظامیان در مدرسه سازمان ملل بدنبال حمله صبح یکشنبه به این مدرسه، وحشت زده شدم.
وی افزود: حقایق کاملا دراین خصوص هنوز روشن نشده اما کشته شدن افرادی در محلی که از آن به عنوان پناهگاه استفاده می شده است، یک تراژدی بشمار می آید.
خشم جهان از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در رفح

براساس گزارش منتشر شده از سوی دولت انگلیس، رژیم صهیونیستی از زمان حمله اش به غزه در هشتم جولای تاکنون، 136 مدرسه ، 24 بیمارستان و درمانگاه و 25 آمبولانس را مورد حمله قرار داده است.
وزیر خارجه انگلیس همچنین گفت که روز یکشنبه با اویگدور لیبرمن همتای اسراییلی اش و نیز تزیپی لیونی وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفت وگو کرده است.
خشم جهان از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در رفح

وی افزود: دراین تماس های تلفنی درباره چگونگی حل بحران در غزه صحبت شد و من تاکید کردم که موضع انگلیس آتش بس فوری و بدون پیش شرط بشردوستانه و نیز تلاش برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به افراد غیر نظامی است .
فیلیپ هاموند وزیر امورخارجه انگلیس در اظهار نظری غیرمنتظره که روز یکشنبه منتشر شد، با بیان این که درد و رنج مردم فلسطین غیر قابل تحمل است، اعتراف کرده بود که افکار عمومی این کشور عمیقا از آنچه در غزه می گذرد، ناراحت است.
هاموند دو روز پیش هم در مصاحبه با ساندی تلگراف گفت: هزاران ایمیل از تمامی اقشار مردم دریافت کرده ام که در آنها از تاثیر بمباران های اسراییل بر مردم غیرنظامی غزه ابراز وحشت شده است.
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس هم روز چهارشنبه گذشته ضمن فجیع و هولناک توصیف کردن شرایط کنونی در غزه، خواستار برقراری آتش بس فوری و بدون قید و شرط در این منطقه شده بود.
خشم جهان از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در رفح

این در حالی است که اد میلیبند رهبر حزب مخالف کارگر، دیوید کامرون را به سکوت توجیه ناپذیر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه نوار غزه متهم کرده است .
بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد هم روز یکشنبه پس از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه آنروا در غزه، این اقدام را رسوایی اخلاقی دانست.
وی همچنین خواستار پاسخگویی مسئولان تهاجم به مدارس تحت مدیریت آژانس امداد و کار پناهندگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل متحد شد.
بان این سخنان را پس از آن بیان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه برای سومین بار از هنگام آغاز تهاجم نظامی به مناطق مسکونی نوار غزه، به مدارس تحت مدیریت این نهاد در این سرزمین فلسطینی حمله کرد.
پیشتر ، بان کی مون دبیر کل سازمان ملل این حمله تازه را به شدت محکوم کرده و خواستار پایان فوری درگیری ها شده و گفته بود این دیوانگی باید متوقف شود.
دانلود
 

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن