تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسرائیل در خون کودکان ، نوزادان و زنان مظلوم فلسطین غرق خواهد شد و از میان خواهد رفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اسرائیل در خون کودکان ، نوزادان و زنان مظلوم فلسطین غرق خواهد شد و از میان خواهد رفت خبرگزاری پانا:نخست وزیر ترکیه گفت : در جهانی که هر روز کودکان و غیر نظامیان مظلوم کشته شوند ، صلح ، همدلی ، موازین حقوقی و عدالت مفهومی نخواهد داشت.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ مرداد ساعت 09:10

 انتخاب نوشت :
نخست وزیر ترکیه دیروز در سخنانی در بالیک اسیر در غرب ترکیه به شدت از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد. به گزارش «انتخاب»،‌ رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه با متهم کردن اسرائیل به نسل کشی گفت : آنچه اسرائیل انجام می دهد دست کمی از آنچه هیتلر انجام داد ، ندارد. رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه دیروز در همایش انتخاباتی در بالیک اسیر گفت : من همبستگی خود را با همه مظلومان در عراق ، سوریه ، لیبی ، مصر و غزه اعلام می کنم و به همه آنان درود می فرستم. نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه قرار بود از صبح روز جمعه آتش بس 72 ساعته در غزه برقرار شود ، گفت :‌ اسرائیل این بار نیز همچون همیشه موازین حقوقی و توافق ها را نقض کرد . اسرائیل بار دیگر آتش بس را نقض کرد. اردوغان گفت : آنان از خونریزی سیر نمی شوند ، اما در خون هایی که می ریزند ، غرق خواهند شد. آنان در خون کودکان ، نوزادان و زنان مظلوم غرق خواهند شد و از میان خواهند رفت.
نخست وزیر ترکیه گفت : حتی اگر دولت ها سکوت کنند ، فریاد ملت های جهان بلندتر خواهد شد. در بسیاری از کشورهای جهان مردم به خیابان ها سرازیر شدند و اسرائیل را که قاتل کودکان است ، محکوم کردند. وی با اشاره به اینکه شمار افرادی که در حملات اخیر اسرائیل به غزه به شهادت رسیده اند ، از 1500 نفر فراتر رفته است ، گفت : متاسفانه شمار زیادی از این شهدا را زنان و کودکان تشکیل می دهند.
نخست وزیر ترکیه افزود : حملات مرگبار اسرائیل به غزه در ماه رمضان و عید فطر نیز ادامه یافت ، آنان به مدارس ،‌مساجد و بیمارستان ها نیز حمله کردند و انسان های مظلوم ،‌زنان و کودکان را وحشیانه به قتل رساندند. اردوغان گفت : جامعه بین المللی باید مانع گستاخی ها و قانون شکنی های اسرائیل شود ، جامعه بین المللی باید مانع نسل کشی شود. اگر اسرائیل همچنان به نسل کشی که دست کمی از اقدامات هیتلر ندارد ادامه دهد ،‌صلح در خاورمیانه و جهان برقرار نخواهد شد.
نخست وزیر ترکیه گفت : در جهانی که هر روز کودکان و غیر نظامیان مظلوم کشته شوند ، صلح ، همدلی ، موازین حقوقی و عدالت مفهومی نخواهد داشت. اردوغان با انتقاد از کم توجهی رسانه های بین المللی و مقامات غربی به وقایع غزه گفت : آنان حتی این وقایع را به اندازه ناآرامی های پارک گزی استانبول مطرح نمی کنند. وی گفت : در برخی کشورها برگزاری تظاهرات در اعتراض به وقایع غزه ممنوع شده است و نیروهای پلیس به شدت با تظاهرکنندگان برخورد می کنند اما این موضوع نیز در رسانه ها مطرح نمی شود.
اردوغان تاکید کرد ،‌ چنین رفتارهایی مغایر با موازین حقوقی و ناعادلانه است و وجدان بشری را جریحه دار می کند. وی گفت: بیش از هزار و 500 نفر در غزه به شهادت رسیده اند. در حال حاضر اسرائیل نگران یکی از نظامیان خود است. او افزود: شما درباره یکی از نظامیان خود صحبت می کنید در حالی که در حملات شما بیش از هزار و 500 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از نه هزار نفر نیز زخمی شده اند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن