تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819734044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران از نظر مدرس فوتبال در رتبه نخست آسیا قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال: ایران از نظر مدرس فوتبال در رتبه نخست آسیا قرار دارد اصفهان- ایرنا - رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال جمهوی اسلامی ایران کشورما از نظر تعداد مدرسین فوتبال در رتبه نخست آسیا قرار دارد.


ˈ محمد احسانی ˈ عصر یکشنبه در حاشیه اختتامیه دوره آموزش مربیان استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا افزود: خوشبختانه فوتبال ایران در آسیا وضعیت خوبی دارد و ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا در همه سطوح و در بخشهای بانوان، آقایان، فوتسال، بدنسازی و دروازه بانی از مدرسین خوبی برخوردارد است که برای تدریس به کشورهای دیگر اعزام می شوند.
وی گفت: ایران شش مدرس فوتبال، دو مدرس فوتبال بانوان، پنج مدرس فوتسال آقایان و یک مدرس فوتسال خانم ها، سه مدرس بدنسازی، دومدرسن دروزه بانی، و یک مدرس فوتبال ساحلی دارد که در سطح بین الملل تدریس می کنند.
احسانی با بیان اینکه در کشورمان 25 هزار مربی کارت دار وجود دارد، افزود: حدود یکهزار و 200 نفر از مربیان حرفه ای هستند.
وی با بیان اینکه ایران دربین کشورهای آسیایی ازنظر کیفیت مربیان، وضعیت خوبی دارد گفت: ضغف ما یکی سخت افزاری و دیگری مدیریتی است با این حال از نظر مربیگری و بازیکن جزو بهترین ها هستیم.
احسانی ، ارتقاء برنامه ها در سطح استانها، برنامه ریزی برای مدیران فوتبال بخصوص مدیران باشگاهها ، ارائه برنامه های توجیهی اختصاصی برای دروازه بانی و بندنسازی ،و استفاده از مدرسین کشورهای اروپایی را ازجمله رویکردها و طرحهای کمیته آموزش فدراسیون فوتبال اعلام کرد .
وی گفت: برای توسعه کمی و کیفی برنامه زیادی در تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات به استانها داریم .
وی افزود: استان اصفهان از نظر آموزش و برخورداری از مربی ،یکی از بهترین استانهای کشور است و بعد ازتهران از نظر کمیت و کیفیت یکی از استانهای خوب کشور است.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان در تمام ورزشها بخصوص در فوتبال در وضعیتی خوب قرار دارد اضافه کرد: این استان در سطح لیگ برتر دو تیم دارد و با برخورداری مدرس هایˈ ای اف سی ˈ یکی از استانهای خوب کشور است.
ت/8114 / 556



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن