تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختتامیه سومین المپیاد ورزشی روستائیان کاشان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اختتامیه سومین المپیاد ورزشی روستائیان کاشان کاشان– ایرنا– آئین اختتامیه سومین المیپاد فرهنگی، ورزشی روستائیان کاشان جام ˈمحرمˈ یکشنبه شب با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.


به گزارش ایرنا، سومین المپیاد فرهنگی، ورزشی روستائیان کاشان با حضور 2700 ورزشکار از 60 روستای این شهرستان در 15 رشته ورزشی در قسمت آقایان و بانوان به مدت شش ماه برگزار شد که روستایˈچالقرهˈ توانست با کسب بیشترین امتیاز مقام قهرمانی را کسب کند.
در رشته ˈوالیبالˈ آقایان تیم های ویدوجا، استرک، باریکرسف و در رده بانوان تیم های وادقان، آزران و چالقره به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته ˈفوتسالˈ آقایان تیم های استرک، نشلج ˈالفˈ و نشلج ˈبˈ عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در رده بانوان نیز تیم های جوینان، تتماج و علوی نیز به ترتیب این عناوین را اخد نمودند.
در رشته ˈطناب کشیˈ مردان چالقره ˈالفˈ، قهرود و ˈچالقره ˈبˈ و در قسمت بانوان تیم های آزران، آب شیرین و جوینان اول تا سوم شدند.
در رشته ˈهفت سنگˈ در رده مردان تیم های مرکزی، احمدآباد و چالقره به ترتیب اول تا سوم شدند و در قسمت بانوان تیم های آزران، جوینان و باریکرسف این عناوین را کسب نمودند.
در رشته ˈدال پلانˈ آقایان تیم های احمدآباد، قهرود و چالقره و در رده بانوان آزران ˈالفˈ، کمال الملک و آزران ˈبˈ درروی سکوهای اول تا سوم ایستادند.
در رشته ˈخروس جنگیˈ آقایان تیم های چالقره ˈالفˈ، چالقره ˈبˈ و احمدآباد اول تا سوم و در رده بانوان تیم های ویدوجا، نشلج وکمال الملک در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
در رشته بومی ˈلی لیˈ رده مردان تیم های ویدوجا، جوشقان ˈالفˈ و جوشقان ˈبˈ اول تا سوم و در قسمت بانوان تیم های قمصر، آزران و وادقان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در رشته ˈلی لی انفرادیˈ در رده بانوان تیم های بارکرسف، جوینان و آزران به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در پایان تیم روستای ˈویدوجاˈ به عنوان روستای نمونه در سومین جشنواره فرهنگی ، ورزشی روستایی و عشایری کاشان معرفی شد.
7565/545



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن