تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813294474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقوع سیل در بلغارستان قربانی گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وقوع سیل در بلغارستان قربانی گرفت بلگراد-ایرنا- باران های مداوم که به وقوع سیل در بلغارستان منجر شد حداقل جان یک نفر را گرفت و 500 نفر دیگر نیز مجبور به ترک خانه های خود شدند.


به گزارش ایرنا از پایگاه های اینترنتی بالکان، وزارت کشور بلغارستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد نیروهای امداد و نجات مجهز به قایق و بالگرد در شهر کوچک میزیا در شمال این کشور با حاضر شدن در نقاط سیل زده حدود پانصد نفر را از خانه هایی که در محاصره سیل بودند، نجات دادند.
نیکولا نیکولوف نماینده وزارت کشور بلغارستان درجمع خبرنگاران گفت جسد یک شهروند این کشور در خانه ای که آب آن را فراگرفته بود از طرف ماموران امداد، پیدا شد.
بنابه این گزارش،بیش از 50 خانه مسکونی بر اثر بارش باران شدید در 24 ساعت گذشته و طغیان رودخانه های محلی در شهر میزیا در شمال بلغارستان تخریب و چند صد خانه نیز زیر آب رفته اند.
همچنین گزارش شده که یک شهر دیگر و چند روستا که در نزدیکی رودخانه دانوب در شمال بلغارستان واقع شده اند سیل فرا گرفته که خسارات مالی فراوانی به آنها وارد شده است.
باران های شدید که دو روز ادامه داشت باعث رانش زمین در برخی از مناطق بلغارستان شد.
بنا به اداره هوا شناسی بلغارستان، باران های شدید در 24 ساعت گذشته متوقف و اعلام شده که بارش باران های سیل آسا در روزهای آینده انتظار نمی رود.
اروپام**1** 436**1547



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن