تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802509835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از هم پاشیدگی فرهنگی در کشور نتیجه مسامحه با احکام اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
از هم پاشیدگی فرهنگی در کشور نتیجه مسامحه با احکام اسلامی است خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسامحه‌گری برخی افراد با احکام اسلامی در گذشته گفت: متأسفانه در گذشته برخی در برابر احکام صریح الهی کوتاه آمدند و نتیجه‌اش تخریب و از هم پاشیدگی فرهنگی در کشور شد که جبران کردن آن دیگر ساده نبود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز، در شورای اداری این استان که به منظور هماهنگی برای استقبال از ریاست جمهوری در استان برگزار شد، خدمت به اسلام و مسلمانان را بزرگ‎ترین افتخار و توفیق برای مسؤولان نظام جمهوری اسلامی دانست و بر ضرورت حفظ دستاوردها و ارزش‌های نظام و انقلاب تأکید کرد.
 
وی افزود: به یقین تاریخ، افکار، اعمال، دستاوردهای و آبادانی‌ها را ثبت خواهد کرد و آیندگان ما را مورد قضاوت قرار خواهند داد.
 
حجت‎الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: تاریخ، شکل گرفتن یک نظام بر پایه جمهوری اسلامی و حاکم شدن قوانین اسلامی را در خود کمتر دیده است و اکنون تاریخ در یک مقطع حساس خود قرار گرفته است.
 
مسؤولان در رساندن بشریت به کمال نقش آفرین باشند
 
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که عملکرد نظام اسلامی در آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: آیندگان قضاوت خواهند کرد که این نظام اسلامی برای مردم چه کرده است؛ بنابراین بکوشیم در راستای ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی، فکری، اجتماعی و سیاسی و مهم‌تر از آن در تحول آفرینی و رساندن بشریت به کمال و جایگاه واقعیش نقش آفرین و اثر گذار باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، دنیای پیشرفته امروزی در سایه حکومت اسلامی را یک فرصت و ظرفیت بی‎نظیر برای خدمتگزاری دانست و با طرح این پرسش که خروجی این چنین موقعیتی چه باید باشد؟ رونق تمام عیار دین اسلام را مهم‌ترین و اساسی‌ترین خروجی کار مسؤولان در این نظام اسلامی دانست.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که در سایه دین و احکام الهی اعمال و رفتار ما باقی خواهند ماند، هر چه خارج از دین خدا را باقی و تمام شدنی دانست و گفت: قرآن در آیه 69 نحل می فرماید که «مَا عِندَکُمْ یَنفَدُ وَمَا عِندَ اللّهِ بَاقٍ؛ آن چه نزد شماست فنا می‌شود و آن چه نزد خداست باقی می‌ماند»؛ برهمین اساس هر چه در سایه دین اسلام رقم بخورد، جاودان و رستگار است.
 
این مقام مسؤول با بیان این که بکوشیم به معنای واقعی کلمه دین مدار باشیم، تساهل و تسامح با دین خدا را موجب نابودی و هلاکت دانست و گفت: اگر در مواجهه با احکام و حلال و حرام الهی تسامح و تساهل کنیم، به یقین ضرر خواهیم کرد و عواقب جبران ناپذیری را برای ما به همراه خواهد داشت.
 
رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسامحه‌گری برخی افراد با احکام اسلامی در گذشته، نتیجه این بی‌توجهی و کوتاه آمدن را تخریب فرهنگ اسلامی دانست و گفت: متأسفانه در گذشته برخی در برابر احکام صریح الهی کوتاه آمدند و نتیجه‌اش تخریب و از هم پاشیدگی فرهنگی در کشور شد که جبران کردن آن دیگر ساده نبود.
 
وی مقابله با چادر را یکی از نمونه‌های بارز تسامح برخی افراد تأثیرگذار در جامعه عنوان کرد و گفت: متأسفانه برخورد افراط گونه با چادر ما را اکنون به جایی رسانده که دیگر مبارزه و مقابله با روند رو به رشد بی حجابی و بدحجابی در کشور ناتوان و عاجز شده‎ایم و این اقدام به یک ضایعه جبران ناپذیر تبدیل شده است.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که کوتاه آمدن در برابر احکام الهی پیروزی دشمن و غارت فرهنگ و ارزش‌ها را در پی خواهد داشت، بر ضرورت حساسیت و جدیت مسؤولان در ارتباط با مسائل فرهنگی تأکید کرد.
 
امام جمعه شهرکرد در ادامه به سفر ریاست جمهوری به استان اشاره و با بیان این که انتظارات از این سفر به سبب حضور شخص دوم کشور در استان بسیار بالا است، این سفر را فرصتی مغتنم برای گره گشایی از مشکلات و کاستی‌های استان بیان کرد.
 
حجت‎الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به امکانات و اختیارات فراوان ریاست جمهوری، حل مشکلات اساسی استان به دست ریاست جمهوری را ممکن و آسان دانست و گفت: ریاست جمهوری به سبب در اختیار داشتن امکانات و اختیارات گسترده به آسانی می‎تواند مشکلات استان را برطرف کند؛ از این رو باید تمام بهره و استفاده از این ظرفیت برده شود.
 
سفر رییس جمهور بن بست شکن استان باشد
 
وی با تأکید بر این که این سفر باید بن بست شکن استان از این وضعیت نامطلوب باشد، تحقق این مهم را در راه‌اندازی خط راه آهن، اصلاح و استانداردسازی وضعیت جاده‎ها و زمینه سازی برای جذب سرمایه گذاران دانست.
 
وی با طرح این سؤال ها که تا کی باید استان در محرومیت و بن بست قرار بگیرد؟ تا کی باید سرمایه گذاران از حضور در این استان اجتناب کنند؟ تا کی باید زیرساخت‌‎های استان این گونه رها و ضعیف باشد؟ تأکید کرد: باید یک بار برای همیشه این بن بست‎ها شکسته شود و این مهم با سفر ریاست جمهوری محقق می‏شود./9457/پ202/ب2




۱۳۹۳/۵/۱۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن