تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه نفت تهران : مراسم برترین های لیگ سیزدهم بی برنامه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: باشگاه نفت تهران : مراسم برترین های لیگ سیزدهم بی برنامه بود تهران - ایرنا - مسوولان باشگاه نفت تهران مراسم انتخاب برترین های لیگ سیزدهم فوتبال ایران را بی برنامه توصیف کرده و از اهدای لوح این باشگاه به فردی غیر مسوول ابراز گلایه و ناراحتی کردند.


به گزارش ایرنا، مراسم انتخاب برترین های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور درحالی شنبه شب برگزار شد که این مراسم با حواشی و بی برنامگی مواجه بود.
انتشار اسامی برترین ها قبل از آغاز مراسم و اهدای لوح و جایزه تیم نفت به عنوان تیم اخلاق فصل سیزدهم به فردی غیر مسوول در این تیم از نکات منفی این مراسم بود.
مدیر رسانه ای باشگاه نفت تهران در این خصوص اظهار داشت : مشکل ما این است چرا سازمان لیگ و مسوولان برگزاری از قبل به ما اطلاع ندادند که باشگاه نفت در بین برگزیدگان قرار دارد تا ما نماینده خود را به موقع اعزام کنیم .
امیر حسین بابازاده افزود : آیا علی دایی، آندرانیک تیموریان و حسین فرکی نیز از انتخاب خود بی اطلاع بوده اند؟ اگر قرار به اطلاع دادن باشد باید همه برگزیدگان مطلع می شدند مگر اینکه گزینشی برخورد شود.
وی افزود:مسوولان به ما اعلام کرده اند که مجری برنامه سرخود از آقای فریاد شیران برای دریافت جایزه نفت دعوت کرده است در حالیکه آنان 10 ثانیه صبر نکردند تا ما خودمان را به سکوی اهدای جوایز برسانیم.
وی با اشاره به اینکه لوح تقدیر باشگاه نفت در اختیار فریاد شیران است، گفت: حالا که لوح و جایزه باشگاه را به این آقا داده اند خودشان نیز آنرا پس گرفته و به باشگاه بدهند. جالب این است که ایشان اعلام کرده جایزه حق اوست و حاضر به پس دادن آن حتی به مسوولان سازمان لیگ هم نیست.
وی با بیان اینکه این مراسم اوج بی برنامگی بود، تصریح کرد:نمی دانیم جواب مان را باید از چه فردی بگیریم. فقط می دانم در جام محلات نیز از نفرات و تیم های برتر برای جایزه دعوت می شود.
نادرفریاد شیران چند سال پیش در کادر فنی تیم نفت تهران حضور داشت که از این تیم کنار گذاشته شد و از آن پس با مسوولان باشگاه نفت دچار اختلاف شد.
ورزشی(4)**3783**1590



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن