تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815543566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه دهنه جدید پل سوم اهواز نصب شد/ مردم از سرعت كار رضایت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان موسوی خبرداد:
سه دهنه جدید پل سوم اهواز نصب شد/ مردم از سرعت كار رضایت دارند
اهواز ـ خبرگزاري مهر: شهردار اهواز از نصب شدن سه دهنه از پروژه جدید تعريض پل سوم این شهرستان در شب گذشته خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، سيد خلف موسوي پيش از ظهر در جمع خبرنگاران اظهار كرد: ديشب از ساعت 12 پل سوم بسته شد. عمليات تيرگذاري پل از سمت شمال از شب گذشته شروع شد و سه دهنه از آن نيز نصب شد. ظرف 10 روز ضلع شمالي پل شهيد دقايقي عمليات تيرگذاري تمام مي شود.

وي افزود: طول تيرهاي پل 30 متر بوده و اين پل تنها پلي است كه از چهار طرف راست گرد دارد و به ساحل مي رسد. همانطور كه به مردم قول داديم تمام تلاشمان اين است كه پروژه را تا بهمن ماه آماده كنيم. اگر باند شمالي تمام شد و اين امكان وجود داشت به صورت جداگانه آن را مورد استفاده قرار خواهيم داد. پيش بيني براي اين باند تا شهريور ماه سالجاري است.

موسوی بیان کرد: مسير پل بسته نيست و فقط برخي مواقع آن هم ساعت 12 شب به بعد مسير را مي بنديم. در طول اجراي پروژه به دليل اينكه انجام عمليات ممكن است براي عابرين خطراتي را ايجاد كند و ايمني بيشتر هم رعايت شود پل را مي بنديم.

وی یادآور شد: تمام مردم با ارتباط تلفنی و حضوری از روند و سرعت اجرای پروژه تشکر می کنند و من نیز از صبر و شكيبايي مردم تشكر مي كنم و بايد به اطلاع آنان برسانيم كه ممكن است برخي روزها با هماهنگي پليس راهور مسير پل بسته شود.

شهردار اهواز عنوان کرد: ارتباط مستقيم با ساحل، كاهش وقت و صرفه جويي در سوخت و انرژي از جمله مزاياي تعريض پل سوم است. قرارداد پل كاملا شفاف است و مناقصه اش انجام شده و پيمانكار هم بومي است. قرارداد اوليه فقط براي پل بود و بعدا قرارداد راست گردها به صورت جداگانه بسته شد. همه بايد اين اطمينان را داشته باشند كه هيچ قراردادي بدون تشريفات منعقد نمي شود.

موسوی تصریح کرد: اين پل علاوه بر محل عبور، داراي معماري و زيبايي خاصي است. قبلا پيش بيني شد تا در دو ضلع پل سازه هاي آهني از هر طرف سه متر و بدون ستون ساخته شود. بعد از بررسي هاي انجام شده مشخص شد كه ممكن است اين پيش بيني براي شهروندان خطر ساز شود و از لحاظ فني نيز اشكال دارد بنابراين نقشه را با مطالعات دقيق تغيير داديم.

وی عنوان کرد: اين پل يك و نيم برابر پل موجود و ظرف يك سال ساخته مي شود كه تاكنون بيش از 55 درصد پيشرفت داشته است. اعتبار پيش بيني شده براي ساخت پل 170 ميليارد ريال است. شايد اين اولين پلي است كه ظرف يك سال ساخته مي شود.
  


۱۳۹۳/۵/۱۲ - ۱۴:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن