تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820929611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانیل داوری مصدوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانیل داوری مصدوم شد تهران - ایرنا - دنیل داوری دروازه بان ملی پوش ایران در جریان مسابقه شنبه شب تیم گرس هاپر سوییس مصدوم شد.


به گزارش منابع خبری، تیم گرس هاپر که مسابقات فصل جاری را با دو شکست در لیگ سوییس و یک شکست دیگر در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرده بود، دیشب مقابل سیون موفق شد به تساوی بدون گل دست یابد و نخستین امتیاز خود را در این فصل بگیرد.
داوری در این بازی از ابتدا وارد زمین شد و عملکرد خوبی را در نیمه نخست به نمایش گذاشت اما نیمه دوم با آرامش بیشتری سپری کرد اگرچه اندکی پیش از سوت پایان به دلیل برخورد با یکی از مهاجمان حریف مصدوم شد.
وی از ناحیه صورت آسیب دیده است و اگرچه با پای خود زمین را ترک کرد اما هنوز معلوم نیست بتواند گرس هاپر را در بازی سه شنبه شب مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیل همراهی کند.
بنابراین گزارش، سردار آزمون دیگر لژیونر تیم ملی ایران که در روبین قازان روسیه توپ می زند، جمعه شب با این تیم برابر اسپارتاک مسکو تن به شکست سنگین 0 بر 4 داد. آزمون در این بازی تنها مهاجم میانی تیمش بود و 90 دقیقه کامل بازی کرد.
همچنین مهرداد بیت آشور مدافع راست تیم ملی پنجشنبه گذشته در تساوی بدون گل ونکوور وایت کپس مقابل شیکاگو فایر بازی کرد. تیم بیت آشور با این نتیجه در مکان ششم جدول مسابقات کنفرانس غرب ایستاد.
ورزشی**9126



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن