تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819836233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت های خوب آموزش و پرورش در عرصه فرهنگی اردوهای راهیان نور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسئول برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی مطرح کرد؛ فعالیت های خوب آموزش و پرورش در عرصه فرهنگی اردوهای راهیان نور خبرگزاری پانا: مسئول برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی گفت: آموزش و پرورش طی سال های اخیر فعالیت های خوبی در عرصه اثربخشی و فرهنگی اردوهای راهیان نور داشته است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ مرداد ساعت 09:34



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سردار بهمن کارگر در نشست مسئولین اردوهای راهیان نور دانش آموزی که عصر دیروز برگزار شد، اظهار داشت: نقش آموزش و پرورش در کیفیت بخشی و اثرپذیری ماندگار اردوهای راهیان نور بی بدیل است. وی افزود: جنگ تحمیلی به فرموده مقام معظم رهبری یک گنج است و باید به طور صحیح به نسل آینده منتقل شود زیرا نشات گرفته از قیام کربلا و نهضت عاشورا است و باید به یک جریان فرهنگی ماندگار تبدیل شود. مسئول برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی ادامه داد: راهیان نور به عنوان جریان فرهنگی عظیم، باید مهم قلمداد شود و به طور کلی مسئله دفاع مقدس را باید از مهدکودک و دبستان آغاز کنیم تا دانش آموزان در دبیرستان با آموزه های دفاع مقدس به خوبی آشنایی داشته باشند و روحیه شهادت طلبی و جهاد در آن ها تبلور یابد. وی تصریح کرد: دفاع مقدس سنبل اقتدار و مقاومت است که به کشورهای دیگر صادر شد تا توانستند در مقابل استکبار و ظلم مقاومت کنند امروز نیز باید در جنگ نرم از مقاومت و ایثار دفاع مقدس به خوبی استفاده کرد. سردار کارگر یادآور شد: اگر مسائل دفاع مقدس از کودکی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد دانش آموزان پیشینه ای دفاعی خواهند داشت و با اردوهای راهیان نور این مسئله برای آن ها تثبیت می شود و در زندگی آن ها تاثیرات مثبتی به دنبال خواهد داشت. وی با بیان اینکه باید در بیان وقایع دفاع مقدس تحریف و انحراف صورت نگیرد، گفت: جریان فرهنگی راهیان نور ظرفیتی عظیم است که باید به طور صحیح برای دانش آموزان بازگو شود و از تحریف و انحراف در روایت وقایع دفاع مقدس در آن پرهیز کرد. مسئول برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی ادامه داد: با کارهای خوبی که در آموزش و پرورش نسبت به اردوی راهیان نور طی چندسال اخیر صورت گرفته حدود 46 درصد از خانواده ها با ماشین شخصی خود به این اردوها رفتند و 78 درصد آن ها بین سنین 15 تا 30 سال بودند و 50 درصد شرکت کنندگان برای اولین بار است که در اردوهای راهیان نور شرکت می کردند که این خود نشان می دهد فعالیت های این عرصه اثربخشی خود را داشته است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن