تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803221655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فان‌خال: پيروزي برابر رئال مادريد روحيه ما را بالا برد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فان‌خال: پيروزي برابر رئال مادريد روحيه ما را بالا برد
سرمربي منچستريونايتد با خوشحالي از پيروزي برابر رئال مادريد عنوان کرد: اين برد روحيه تيمي آنها را بالا برده است. او همچنين ابراز اميدواري کرد تيمش با برتري برابر ليورپول به قهرماني برسد.

منچستريونايتد بامداد امروز (يکشنبه) موفق شد با برتري سه بر يک برابر رئال مادريد به فينال "گينس کاپ" راه يابد.

لوئيس فان خال، سرمربي هلندي منچستريونايتد با خوشحالي از صعود تيمش به فينال اين رقابت‌ها، ابراز اميدواري کرد تيمش با برتري برابر ليورپول روند رو به رشد خود را حفظ کند و به قهرماني برسد.

لوئيس فان خال پس از برتري تيمش برابر رئال مادريد، گفت: بازي تمريني خوبي را پشت سر گذاشتيم. پيروزي در اين ديدارها روحيه تيم را بالا مي‌برد و از نباختن بهتر است. اين پيروزي براي فوتبال انگليس خوب است و در واقع خيلي خوب است که دو تيم از ليگ انگليس فينال اين رقابت‌ها را برگزار مي‌کنند.

منچستريونايتد با لوئيس فان خال در بازي‌هاي پيش فصل نمايش خوبي داشته و توانسته نتايج خوبي را کسب کند. آنها بامداد توانستند اين تيم اسپانيايي را شکست دهند و به ديدار نهايي راه يابند. آن هم در شرايطي که کريستيانو رونالدو در اين ديدار به ميدان آمد تا مانع شکست تيمش شود، اما نتوانست کمکي به رئال کند.

فان خال ادامه داد: هواداران زيادي که به ورزشگاه آمدند قطعا از تماشاي اين ديدار لذت بردند. علاوه بر اين تيمم توانست بازي خيلي خوبي را به نمايش بگذارد و نتيجه‌ خوبي کسب کند. کسب اين نتيجه‌ برابر رئال مادريد روحيه تيم ما را بالا مي‌برد. فکر نمي‌کنم که اين بازي يک ديدار دوستانه بود. رئال مادريد اصلا نمي‌خواهد شکست بخورد. آنها با تمام توان در اين ديدار بازي کردند. شما ديديد که آنها رونالدو را نيز به ميدان آوردند تا جلوي نتيجه‌ را بگيرد، اما موفق نبودند. ما قطعا شايسته پيروزي بوديم. منچستريونايتد در مسير درستي قرار دارد. خو‌شبختا‌نه در شرايطي که بازيکناني مثل فان پرسي، يانوزاي و فلايني را در اختيار نداشتيم توانستيم نتيجه‌ خوبي کسب کنيم و رئال مادريد را شکست دهيم.

منچستريونايتد با لوئيس فان خال فوتبال متفاوتي نسبت به فصل قبل به نمايش مي‌گذارد؛ فوتبالي که سبب شده منچستر در هر چهار ديدار پيش فصل خود با پيروزي زمين مسابقه را ترک کند.

سرمربي هلندي منچستريونايتد در ادامه درباره سبک جديد بازي اين تيم، گفت: خيلي اتفاق خوبي است که بازيکنان منچستريونايتد توانستند با سبک جديد کنار بيايند و فوتبال خوبي را به نمايش بگذارند. من بازيکنان تيم را مي‌شناسم. بازيکناني مثل ماتا، روني و ولبک با اين سبک بيگانه نيستند. سعي کرده‌ام فضاهاي بين ها‌فبک‌هاي تيم را بيشتر کنم تا مهاجمان تيمم در شرايط بهتري قرار گيرند. بيشترين تغيير را در خط دفاع ايجاد کرده‌ام. ما در نيمه نخست تنها يک فرصت به رئال مادريد داديم و در نيمه دوم تنها دو فرصت در اختيار آنها گذاشتيم که اين نشان مي‌دهد دفاع ما شب خوبي را پشت سر گذاشت.

شين جي کاگاوا، يکي از بازيکناني است که گفته مي‌شود به زودي منچستريونايتد را ترک مي‌کند. او از آتلتيکو مادريد اسپانيا پيشنهادي جدي دارد و ممکن است به زودي راهي ليگا شود.

لوئيس فان خال با تمجيد از بازي شين جي کاگاوا برابر رئال مادريد ، گفت: کاگاوا خيلي خوب با بقيه بازيکنان هماهنگ شده است و برابر رئال مادريد نيز توانست فرصت‌هاي گل خوبي را ايجاد کند. من از بازي او کاملا راضي هستم و دوست دارم که کاگاوا در تيم حفظ شود.

منچستريونايتد براي قهرماني در "گينس کاپ" بايد از سد ليورپول بگذرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/05/12 09:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن