تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816435863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدل جدیدی از نوکیا برای جنگ با رقبا


واضح آرشیو وب فارسی:قیمت روز: مدل جدیدی از نوکیا برای جنگ با رقبا
 

اگر شما هم از گوشی‌های تکراری سامسونگ و اپل خسته شده‌اید و تصمیم دارید تا برای تنوع هم که شده یک تلفن ویندوزی خریداری کنید، بهتر است تا Lumia 930 را در نظر داشته باشید.
مدل جدیدی از نوکیا برای جنگ با رقبا
اگر شما هم از گوشی‌های تکراری سامسونگ و اپل خسته شده‌اید و تصمیم دارید تا برای تنوع هم که شده یک تلفن ویندوزی خریداری کنید، بهتر است تا Lumia 930 را در نظر داشته باشید. این دستگاه با قابی پلاستیکی و ظاهری متفاوت می‌تواند به راحتی عنوان بهترین ویندوز فون را به دست آورد. همانند تمامی گوشی‌های شرکت نوکیا این دستگاه نیز از سیستم عامل ویندوز فون بهره می‌برد و از سخت افزاری قدرتمند به منظور رقابت با بهترین‌های بازار نیز بهره‌مند است. گوشی Lumia 930 از یک پردازنده 4 هسته ای 2.2 گیگاهرتزی استفاده می‌کند . به دوربینی 20 مگاپیکسلی با صفحه نمایش فول اچ دی 5 اینچی مجهز است.همان‌طور که می‌دانید بزرگ‌ترین مشکل سیستم عامل ویندوز فون بانک نرم افزاری آن است، این سیستم عامل با اینکه زمینه بسیار مناسبی برای ساخت نرم افزار دارد اما به دلیل شهرت کمتر از تعداد بسیار کمتری نرم افزار پشتیبانی می‌کند. قیمت این دستگاه در بازار در حدود 700 دلار است که آن را در رده گوشی‌های گران قیمت قرار می‌دهد. نوکیا مدتی است که طراحی خاصی را برای محصولات خود انتخاب کرده است، از جمله استفاده از رنگ‌های روشن و متنوع و هم چنین تولید دستگاه‌ها در اندازه ای بزرگ‌تر از معمول.این تلفن همراه نیز با استفاده از همین طرح‌ها ساخته شده است و با ظاهری روشن می‌تواند مورد پسند افراد بسیاری واقع شود. با این حال شرکت نوکیا این دستگاه را در رنگ مشکی نیز تولید کرده است.یکی از تفاوت‌های ظاهری این دستگاه با سایر گوشی‌های بازار انحنای اطراف شیشه های آن است که ظاهر این وسیله را با سایر مدل‌های بازار کمی متفاوت می‌کند. این دستگاه از صفحه نمایشی 5 اینچی استفاده می‌کند که آن را در کلاس گوشی‌های بزرگ قرار می‌دهد. قاب اطراف صفحه نمایش دستگاه نازک است و به همین دلیل دستگاه از بسیاری از گوشی‌های 5 اینچی کوچک‌تر است.با اینکه حافظه 32 گیگابایتی داخلی دستگاه می‌تواند تا مدت بسیاری برای شما کافی باشد، اما عدم امکان استفاده از کارت حافظه باعث می‌شود تا این دستگاه کمی از رقبا عقب ضعیف‌تر به نظر آید.نوکیا 930 به آخرین نسخه ویندوز 8.1 مجهز است و می‌تواند بهترین امکانات این سیستم عامل را به راحتی برای شما فراهم کند.یکی از جدیدترین ویژگی‌های ویندوز فون، منشی مجازی کورتانا است که در حال حاضر تنها در آمریکا فعال است. این موضوع خود یک نکته منفی بزرگ برای این دستگاه جدید محسوب می‌شود. در بخش دوربین نوکیا همیشه یکی از تولید کنندگانی بوده که سعی کرده تا کیفیتی بالاتر از حد معمول را به مشتریان خود ارایه دهد. بخشی از این موفقیت نیز مربوط به استفاده از لنزهای کارل زایس است که کیفیت تصاویر گوشی‌های این شرکت را بهبود می‌بخشد. می‌توان گفت که نوکیا پس از پیوستن به مایکروسافت آینده روشنی پیش رو دارد و می‌توان امید داشت که این شرکت در سال‌های آینده باز هم به میان بهترین‌های بازار بازگردد. در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های لومیا 930 بانک نرم افزاری بسیار محدود آن است که می‌تواند افراد بسیاری به سمت آن نروند، اما افرادی که بتوانند کمتر بودن تنوع نرم افزاری این دستگاه را قبول کنند تلفن همراهی در اختیار خواهند داشت که می‌تواند به راحتی بسیاری از رقبا را کنار بگذارد.

 

1393/5/11     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قیمت روز]
[مشاهده در: www.gheymaterooz.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن