تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناصر شهنازی: باور نمی کنم که حسین معدنی از بین ما رفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ناصر شهنازی: باور نمی کنم که حسین معدنی از بین ما رفته است ارومیه - ایرنا -ناصر شهنازی مربی سابق تیم ملی والیبال کشور گفت: باورکردن این واقعیت که حسین معدنی این قدر زود از بین ما رفته برایم بسیار سخت و دشوار است.


ناصر شهنازی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درگذشت ناگهانی مرحوم حسین معدنی برای تمام دست اندرکاران و کسانی که دستی در والیبال ایران دارند بسیار سخت و جانگداز و غیرقابل باور است.
وی اظهار کرد: معدنی یکی از مربیان علاقه مند و عاشق والیبال بود و خدمت به تیم ملی والیبال یکی از برنامه های مهم وی در دوران مربیگری حرفه ای اش بود.
شهنازی افزود: درگذشت زودهنگام و ناگهانی معدنی خانواده والیبال کشور را در شوک عجیبی فرو برده است و مدتها طول می کشد تا بتوان این غم بزرگ را به فراموشی بسپاریم.
وی ادامه داد: امیدواریم بازیکنان تیم ملی کشورمان با کسب پیروزی های مستمر در بازی های مهم آینده موجبات شادی روح مرحوم معدنی را فراهم کرده و با این کار بخشی از زحمات شبانه روزی این مربی صاحب نام و خوش اخلاق کشورمان را پاسخ دهند.
شهنازی گفت:رابطه بسیار صمیمی و دوستانه ای بین من و مرحوم معدنی وجود داشت و معدنی طی چند سال گذشته ای که در کنار آقای خولیو ولاسکو حضور داشتیم همواره اقرار می کرد که عاشقانه دوست دارد از تجربیات این مربی ارزشمند آرژانتینی که تحولات بزرگی در والیبال ایران خلق کرده نهایت استفاده را ببرد.
وی اظهار کرد: من در طول مدت بستری مرحوم معدنی مرتبا در بیمارستان حضور پیدا می کردم و در این مدت یکبار توانستم با آن مرحوم ملاقاتی داشته باشم و بیشترین محور گفت و گوی ما موضوع های مربوط به بازیکنان و آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان بود و این نشان می داد معدنی حتی در بیمارستان و بستر بیماری نیز به فکر والیبال است.
حسین معدنی قره لر اهل اردبیل و متولد 17 اردیبهشت 1350 و دارای مدرک تحصیلی مهندسی شیمی بود و در پست پاسور و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران، عنوان بهترین پاسور آسیا را در سال 2002 کسب کرده بود.
او دو دوره حضور در رقابت های قهرمانی مردان آسیا 1995/2001، یک دوره حضور در بازی های آسیایی 1994، یک دوره حضور در رقابت های قهرمانی جهان 1998 را در کارنامه ورزشی خود داشت.
وی بازیکن تیم های استقلال، بنیاد شهید، صدا و سیما، فتح، بانک کشاورزی، هما، دانشگاه آزاد، آیدانه چالدران، پیکان تهران و پنج دوره حضور در جام باشگاه های آسیا با تیم پیکان در سالهای 1997 ، 1998 ، 1999 ، 2000 ، 2002 بود و در مجموع یک طلا، دو نقره، دو برنز را در این رقابتها کسب کرده بود.
مربی تیم ملی مردان ایران در دوران سرمربیگری زوران گائیچ 2007، سرمربی تیم ملی مردان ایران 2008 - 2010، قهرمان و صاحب مدال طلای دو دوره جام کنفدراسیون آسیا 2008 / 2010 - نایب قهرمان و صاحب مدال نقره مردان اسیا 2009 - نایب قهرمان و مدال نقره بازی های آسیایی 2010، مربی تیم ملی و سرمربی تیم ب ایران 2013، مقام نهم لیگ جهانی 2013 - قهرمان کشورهای اسلامی، مربی تیم ملی مردان ایران 2014 و مقام چهارم لیگ جهانی 2014 در کارنامه او دیده می شود.
مراسم تشییع پیکرحسین معدنی مربی تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 8:30 صبح روز یکشنبه /12 مرداد ماه / ازخانه والیبال تهران به سوی بهشت زهرا برگزار و پیکر آن مرحوم در قطعه نام آوران به خاک سپرده می شود.
مراسم ختم مرحوم حسین معدنی دوشنبه همین هفته ساعت 14 لغایت 15:30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود.
7126/581**1856



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن