تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819980462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک خيران تهراني براي اعزام ايتام به سفر زيارتي مشهد مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۵۹ب.ظ)
کمک خيران تهراني براي اعزام ايتام به سفر زيارتي مشهد مقدس چهار نفر از حاميان تهراني که با اين نهاد همکاري دارند ايتام تحت حمايت خود را به سفر زيارتي مشهد مقدس اعزام کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، «رحمت اله براتيان» با بيان اين مطلب اظهار کرد: اين حاميان براي اعزام ايتام تحت حمايت خود، بيش از 20 ميليون ريال هزينه کردند.
وي ياد آور شد: در عين حال اين خيران نيکوکار ومعزز علاوه بر کمک هاي نقدي با ارايه کمک هاي خود در قالب خريد دوچرخه وکمک به باز پرداخت اقساط تسهيلات مسکن خانواده هاي ايتام وهمچنين پرداخت کمک هزينه دندان پزشکي، ايتام تحت پوشش خود در اين ماه مبارک رمضان ياري کردند.
وي تصريح کرد: کميته امداد در راستاي حمايت از خانوارهاي نيازمند به ويژه ايتام تحت حمايت اين نهاد، طرح اکرام ايتام را اجرا مي کند.
وي با اشاره به اينکه طرح اکرام ايتام با هدف جمع آوري کمک‌هاي مردمي در حمايت از ايتام اجرا مي شود، اضافه کرد: حاميان با قبول کفالت ايتام و پرداخت مبلغ 200هزار ريال به صورت ماهيانه به عنوان کمک معيشت، کميته امداد را در اجراي اين طرح خداپسندانه ياري مي‌کنند.
مدير کميته امدادامام خميني(ره) شهرستان مانه وسملقان با اشاره به اينکه در حال حاضر چهار هزار و68 حامي نيکوکار بومي و غيربومي با کميته امداد اين شهرستان همکاري دارند، گفت: اين نيکوکاران امسال بيش از يک ونيم ميليارد ريال کمکهاي نقدي و غيرنقدي خود را به ايتام تحت حمايت درمانه سملقان اهدا کردند.
براتيان با اشاره به اينکه اين نهاد هم اکنون 590 يتيم تحت حمايت خود دارد افزود: متاسفانه 32 يتيم تحت حمايت اين نهاد فاقد پدر معنوي هستند.
وي از خيرين ومردم نوعدوست در خواست کرد تا با انتخاب اين ايتام به عنوان فرزند معنوي خود به تامين سلامت آتيه اين افراد کمک کنند وهمچنين قدمي خير درراستاي رضايت باري تعالي بردارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن