تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش از توسعه همکاری با مناطق آزاد کشور استقبال می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش: آموزش و پرورش از توسعه همکاری با مناطق آزاد کشور استقبال می کند خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش در دیدار با رئیس شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: آموزش و پرورش از توسعه همکاری‌های مناطق آزاد کشور استقبال می کند.
۱۳۹۳ شنبه ۱۱ مرداد ساعت 15:31



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علی اصغر فانی صبح امروز در ساختمان شهید رجایی با اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و رئیس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار وزیر آموزش و پرورش سیاست توسعه مشارکت ها را از سیاست های اصلی این وزارتخانه دانست و گفت: توسعه مشارکت ها در آموزش و پرورش یکی از سیاست های اصلی آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است و اتکا صرف به بودجه دولتی از مشکلات  دستگاه تعلیم و تربیت کم نمی کند و گسترش همکاری ها و توسعه مشارکت ها مورد استقبال جدی ما در آموزش و پرورش است. فانی با بیان ضرورت همکاری با مناطق آزاد خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم در بحث کیفیت بخشی و ارتقا سطح  مدارس مناطق آزاد هم باید مسائل سخت افزاری اعم از فضاهای آموزشی ، امکانات ، تجهیزات و هم مسائل نرم افزاری مانند محتوا و برنامه با نگاه کارشناسی مورد مطالعه قرار گیرد تا  از آزمایش و خطا در اجرای برنامه ها جلوگیری کنند. وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تنوع مخاطبان در مناطق آزاد کشور عنوان کرد: در توسعه همکاری با مناطق آزاد باید به تنوع مخاطب ها توجه ویژه کرد و باتوجه به مقتضیات اقلیم های مختلف این مناطق برای آنها در امر آموزش و  پرورش برنامه هایی را آماده کرد. فانی ساختار های موجود  را مناسب حل مشکلات و توسعه مشارکت ها ندانست و بیان کرد : با ساختارهای موجود مشکلات آموزش و پرورش حل نمی شود و این ساختار با توجه به این پرسش که می خواهیم چه اقداماتی انجام دهیم بازنگری شود. وزیر آموزش و پرورش با بیان این که در اجرای برنامه نباید براساس آزمون و خطا عمل نمود و اظهار کرد: مناسب است مقدمات همکاری های ویژه بین آموزش و پرورش و مناطق آزاد فراهم  شود و در برخی اقلیم های مناطق این ارتقا و الگوسازی به صورت آزمایشی اجرا شود تا با فرهنگ سازی بعد از رفع نقایص و خطاها در گام بعدی در همه‌ی مدارس مناطق آزاد اجرا شود.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن