تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819536679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف فعاليت راهداري کردستان به دليل کمبود اعتبار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۱۴ب.ظ)
توقف فعاليت راهداري کردستان به دليل کمبود اعتبار مدير راهداري راه و شهرسازي کردستان گفت: امسال براي نگهداري جاده‌هاي استان نيازمند ۹۰ ميليارد تومان اعتبار هستيم و اگر وضعيت کمبود‌ها به همين روال ادامه يابد مجبور مي‌شويم کار در جاده‌هاي برون شهري را متوقف کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد راشد مدرس گرجي در نشست کميسيون کاهش حوادث ترافيکي در استانداري کردستان، با اشاره به اينکه سال گذشته راهداري تنها ۱۸ ميليارد تومان اعتبار از استان دريافت کرده است، گفت: امسال براي نگهداري جاده‌هاي استان نيازمند ۹۰ ميليارد تومان اعتبار هستيم و اگر وضعيت کمبود‌ها به همين روال ادامه يابد مجبور مي‌شويم کار در جاده‌هاي برون شهري را متوقف کنيم.
وي با اشاره به اينکه در وضعيت بحران قرار داريم، اظهار کرد: بيکار شدن کساني که در اين زمينه مشغول به کار هستند مي‌تواند تبعات سياسي و اجتماعي در پي داشته باشد.
مدير راهداري راه و شهرسازي کردستان، گفت: کمبود اعتبار اين اداره مي‌تواند بر روند کاهشي تلفات حوادث جاده‌اي استان تاثير منفي بگذارد و آن را افزايش دهد.
گرجي تصريح کرد: براي نگهداري راه‌هاي استان از جمله شش هزار کيلومتر راه روستايي ۲۳ميليارد ريال نياز است تا وضعيت موجود را حفظ کنيم.
مدير راهداري اداره کل راه و شهرسازي کردستان اين ميزان را کف اعتباري بيان کرد که لازم است تا سيستم راه‌ها را سرپا نگهدارد و از افزايش حوادث رانندگي جلوگيري کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن