تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819364455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد رييس شوراي شهر، معاونين و شهردار از بيمارستان هاي کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۱۴ب.ظ)
بازديد رييس شوراي شهر، معاونين و شهردار از بيمارستان هاي کرمانشاه رييس شوراي شهر کرمانشاه، معاونين و شهردار کرمانشاه به منظور بررسي وضعيت هتلينگ بيمارستان ها و تغييرات فيزيکي که در راستاي طرح تحول نظام سلامت ايجاد شده است، بيمارستان هاي فارابي، امام خميني (ره) و دکتر محمد کرمانشاهي بازديد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ خسرو زرافشاني رييس شوراي شهر ، دکتر قرباني شهردار کرمانشاه ، محمد شه پرست نايب رييس شوراي شهرو مسوول کميسيون املاک و حسين مرادقلي عضو هيات رييسه شورا و مسوول کميسيون اقتصادي شوراي شهر بيمارستان ها را مورد بازديد قرار داده و با مديران اين مراکز تشکيل جلسه دادند و با بررسي وضعيت تغييرات فيزيکي چندماه اخير از اجراي طرح تجول نظام سلامت که مشکلات مردم را مرتفع نموده اظهار رضايت کردند.
رييس شوراي شهر با اظهار اين مطلب که ما اعضاي شوراي شهر به عنوان نماينده مردم وظيفه داريم ببينيم که مردم به حق و حقوق خود که سزاوار آن هستند مي رسند يا محروم مي شوند و به هدف کمک به مردم در کنار مسوولان هستيم و تا آنجا که در راه تعامل و ارتباطات بين بخشي و فرابخشي امکان داشته باشد سعي بر پيشرفت همه جانبه شهر داريم و براي تقويت کار ميداني که دلسوزانه برنامه ريزي امور را دنبال مي کنند و هم و غم حل مشکلات و نارسايي هاي مردم را دارند تلاش خواهيم کرد.
زرافشاني افزود : اين استان پتانسيل هاي زيادي دارد و مردم هم لياقت بهترين ها را دارند و بايستي با دست در دست هم دادن و کار گروهي و توان جمعي نيازهاي جامعه را برطرف کرد که ما براي حل مشکلات بخش سلامت قدم هاي موثري برخواهيم داشت و درکناردانشگاه خواهيم بود چون سلامت زيربناي بسياري از امور است و نمي شود به راحتي و بدون دغدغه از کنار آن رد شد . اين وظيفه ايست که بايد به آن عمل کرد.
در اين بازديد بر احداث فضاي سبز محيط هاي بيمارستاني ، زيباسازي محيط ها ، آسفالت محوطه اماکن بيمارستاني ، توسعه فضاهاي فيزيکي ، افزايش تجهيزات بيمارستاني ،؛ آزمايشگاه ها و بيمارستان هاي تک تخصصي تاکيد شد و اعضاي شوراي اسلامي شهر حاضر در جلسه به نمايندگي از ساير اعضا و شهردار براي برطرف کردن برخي نيازها اعلام آمادگي کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن