تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802450215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدردانی غزه از حمایت رهبری، دولت و ملت ایران و پیام سردار سلیمانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در گفت وگو با ایرنا قدردانی غزه از حمایت رهبری، دولت و ملت ایران و پیام سردار سلیمانی غزه – ایرنا – حمایت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعلام پشتیبانی دولت و ملت ایران در سایه سکوت و حمایت غرب و برخی دولت های عربی از جنایات رژیم صهیونیستی، دلگرمی و امیدواری را به ملت و مقاومت فلسطین در غزه برای ایستادگی و پایداری تا تحقق همه اهداف برحق خود هدیه کرد.


به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا از غزه ، این حمایت ها و پیام سردار سرلشکر« قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که بر اصرار ایران برای کمک به ملت و مقاومت فلسطین تاکید کرد، برای فلسطینی های مظلوم یک « اتفاق گذرا» نیست و حتی سکوت برخی دولت های عربی در قبال جنایات وحشیانه ماشین مرگ صهیونیست ها را که به زنان ، کودکان و سالخوردگان بی گناه هم رحم نمی کند، معنادار کرده است.
« مراد السودانی» نویسنده و ادیب فلسطینی در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: تفاوت ها را بخوبی احساس می کنیم، امروز آمریکا و همپیمانان غربی آن و نیروهای استعماری و جاسوس های آنها در کشورهای عربی و وحشی های آدم نما درصدد هستند به نام اسلام هر موجود زنده و یا عامل حیاتی را به بهانه ها و توجیهات مختلف و تحت نام ها و تشکیلات گوناگون نابود کنند ، ایران از ملت و مقاومت فلسطین حمایت می کند.
وی خاطرنشان کرد: جنایات این آدم نماها از تعالیم و آموزه های اسلام به دور است و تنها هدف آنها مشوش کردن چهره اسلام و ضربه زدن به فرهنگ عربی و اسلامی است و این جنایتکاران سکوت کرده و چشم های خود را بر روی وحشی گری ها و تجاوزهای اشغالگران صهیونیست که با بیش از 80 هزار نظامی برای حمله به غزه لشکر کشی کرده اند، بسته اند.
السودانی اضافه کرد: نیروهای استعماری و در راس آنها آمریکا که از تروریسم جهانی حمایت می کنند، دست جانی های صهیونیست را برای جنایت و قتل عام در غزه محاصره شده و کرانه باختری اشغال شده باز گذاشته اند و به آنها اجازه داده اند تا در هر مکان و هر زمانی که خواستند بازی های کودکان مظلوم غزه را به خاک و خون بکشند و رویاهای آنها را پریشان کنند.
این نویسنده فلسطینی تصریح کرد: ملت فلسطین از سال 1982 میلادی تاکنون بارها مورد هجمه ماشین جنگی وحشی صهیونیست ها قرار گرفته و ملت و مقاومت لبنان هم با این درد و رنج ما آشنایی کامل دارند.
وی گفت: صهیونیست های وحشی در کمتر از 6 سال ، سه بار به نوار غزه تجاوز کرده و هر بار مرگ ، خرابی و ویرانی را بر غزه و اهالی بیگناه اما مقاوم آن که خواستار حقوق و مطالبات خود هستند، تحمیل کرده اند.
السودانی افزود: در این مدت مقاومت با حمایت و اعتماد ملت فلسطین و کمک ها و حمایت های ایران ، سوریه و مقاومت اسلامی لبنان توانسته است ، ایستادگی کرده و از ذره ذره خاک و حقوق و کرامت خود دفاع کند.
این ادیب فلسطینی اظهارداشت: از آزادگان جهان و ملت ها می خواهیم که بیدار شوند و باردیگر نیروهای خود را برای دفاع از ملت فلسطین بسیج و این سکوت غربی و عربی در قبال جنایت های آشکار و وحشیانه و نسل کشی دشمن صهیونیستی را رسوا کنند و اجازه ندهند که این دشمن خانه ها را در غزه بر سرصاحبانشان خراب کند و خون های بیشتری بویژه کودکان بی گناه را بریزد.
مواضع و اعلام حمایت های ایران از ملت و مقاومت قهرمان فلسطین، با اهتمام گسترده ملت فلسطین در نوار غزه مواجه شده و بسیاری از آنها در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، قدردانی خود را از این مواضع و حمایت های مستمر اعلام کردند.
« صائب جندیه» از اهالی منطقه الشجاعیه شهر غزه از دولت های عربی خواست تا با تبعیت از جمهوری اسلامی ایران به ملت مظلوم فلسطین کمک کنند.
وی گفت: کجا هستند علما و مقامات سعودی و مصری تا ببینند در غزه چه می گذرد؟
صائب جندیه افزود: از کمک های همه جانبه ایران از مقاومت فلسطین تشکر می کنیم و اگر نبود این کمک ها امروز مقاومت قادر به دفاع از ملت مظلوم فلسطین در غزه نبود.
خانم « خلود فروانه» هم به ایرنا گفت که رهبری ، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران نه فقط در زمان جنگ که همواره در کنار ملت فلسطین ایستاده و از هرگونه کمکی دریغ نکرده اند.
براساس این گزارش، رسانه های دشمن صهیونیستی ، هر روز گزارش هایی را از کمک های همه جانبه ایران از مقاومت و ملت فلسطین منتشر و تاکید می کنند این موشک های بسیار پیشرفته که هر روز ازغزه در این جنگ شلیک می شوند و به اهدافی حتی در تل آویو، حیفا و دیمونا اصابت می کنند، نتیجه این کمک ها هستند.
رسانه های صهیونیستی اعتراف می کنند که در نتیجه کمک های ایران، ملت و مقاومت فلسطین توانسته اند معادله جدیدی را در نبرد با دشمن صهیونیستی رقم بزنند.
براساس این گزارش ها ، کمک های ایران نقشی تعیین کننده و موثر در پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ سال 2012 داشت و تابلوهای تشکر از ایران در خیابان های غزه به زبان های عربی، فارسی، انگلیسی و عبری حاصل آن بود و این سناریو باردیگر درحال تکرار شدن است.
خاورم ** ع.ع** 1324**



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن