تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821079153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمديان: به ورزش اول کشور کم‌لطفي‌ مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محمديان: به ورزش اول کشور کم‌لطفي‌ مي‌شود
ملي‌پوش وزن 86 کيلوگرم کشتي آزاد ايران با بيان اينکه کشتي فقط در حد حرف ورزش اول ايران است گفت: ملي‌پوشان کشتي از عدم رسيدگي مسئولان ورزشي ايران گلايه زيادي دارد.

 محمدحسين محمديان درخصوص شرايط خود پيش از اعزام به مسابقه‌هاي زيلکوفسکي لهستان اظهار کرد: تمرين‌هاي پرفشاري را در اردوي تيم ملي پشت سر گذاشتيم و از آمادگي نسبتا خوبي براي حضور در جام زيلکوفسکي لهستان برخورداريم. اميدوارم بتوانم در اين مسابقه‌ها عملکرد خوبي داشته باشم.

به گزارش ايسنا، ملي‌پوش وزن 86 کيلوگرم آزاد ايران در خصوص شرايط اردوي تيم ملي و اينکه آيا اولويت او حضور در مسابقه‌هاي جهاني است يا بازي‌هاي آسيايي اينچئون گفت: اردوي تيم ملي شرايط خوبي دارد و همه کشتي‌گيران با انگيزه بالا در حال تمرين هستند. من نيز اولويتم مسابقه‌هاي جهاني است و تمام سعي خود را مي‌کنم تا در صورت انتخاب بهترين عملکرد را در اين مسابقه‌ها داشته باشم. هرچند تمامي اين مسائل بستگي به نظر کادر فني دارد. ان‌شاءالله براي کسب مدال طلا به مسابقه‌هاي جهاني خواهم رفت.

محمديان در خصوص ميزان رسيدگي مسئولان ورزشي ايران به کشتي‌گيران در آستانه اعزام به مسابقه‌هاي جهاني و بازي‌هاي آسيايي گفت: متاسفانه به ورزش اول ايران کم‌لطفي‌هاي زيادي مي‌شود. ما قهرمان جهان شديم اما آن طور که بايد از ما تقدير به عمل نيامد. در اين ميان تنها رسول خادم با تمام توان براي کشتي‌گيران زحمت مي‌کشد اما مسئولان ورزشي در کنار او نيستند. در ايران فقط در حد حرف کشتي ورزش اول است اما در عمل فقط به فوتبال بها داده مي‌شود. اميدوارم مسئولان رسيدگي بيشتري به ما داشته باشند تا بتوانيم عملکرد خوبي در مسابقه‌هاي جهاني و بازي‌هاي آسيايي داشته باشيم. در حال حاضر کشتي‌گيران تيم ملي از وضعيت موجود گلايه زيادي دارند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/05/10 12:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن