تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804248569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شائبه های دخالت مسئولان در امور فنی/ همه چیز تحت تاثیر پسر رییس!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته؛
شائبه های دخالت مسئولان در امور فنی/ همه چیز تحت تاثیر پسر رییس!
آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته برای معرفی چهار کاراته کار اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون در شرایطی طی دور روز آینده در سالن شهید کبکانیان برگزار می شود که حضور بهترین‌های کاراته در اوزان پنجگانه و نیز پسر رئیس فدراسیون حساسیت انتخابی آخر را دوچندان کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان فدراسیون کاراته برای آخرین مرحله انتخابی تیم ملی اعزامی به  بازی های آسیایی، 5 مبارزه برای هر نفر را در نظر گرفته اند و کاراته کایی که بیشترین برد را اشته باشد گزینش خواهد شد. به نظر می رسد برنامه خوبی برای انتخاب بهترین کاراته کاها در راه اعزام به بازیهای آسیایی تدارک دیده شده است. مسابقاتی که حرف و حدیثی را در پی نخواهد داشت. در زیر نگاهی داریم به وضعیت کاراته کاها در اوزان مختلف.
 
در وزن 60- کیلوگرم امیر مهدی زاده تنها طلایی کاراته ایران در آخرین دوره مسابقات جهانی پاریس باید به مصاف هامون درفشی پور برود. مهدی زاده علاوه بر طلای رقابتهای جهانی 2012، چهل و پنج روز قبل در رقابتهای دانشجویان جهان نیز بر سکوی اول را به خود اختصاص داد و بار دیگر تنها طلایی کاراته ایران در مبارزات انفرادی نام گرفت. در آن سوی تاتامی، درفشی پور با پشتوانه طلای آسیای 2013 قرار دارد، کاراته کای خوش قد و قامتی که در یکسال اخیر پیشرفت خوبی داشته است. درفشی پور هم در روزی که مهدی زاده سکوی اول دانشجویان را زیر پای خود می دید، در لیگ جهانی در اندونزی طلا گرفت. مبارزه این دو کاراته کای قمی و کرمانشاهی می تواند انتخابی آخر کاراته را به اوج برساند.
 
یکی از حساس ترین مبارزات در وزن 67- کیلوگرم برگزار خواهد شد. جایی که سعید احمدی نایب قهرمان جهان در سال 2012 و نفر اول مسابقات کامبت گیمز 2013 بایی به دیدار حسین سمندر پسر رییس فدراسیون برود. در روزهای واپسین خرداد سمندر در لیگ جهانی در اندونزی به مدال طلا رسید، اما در همان ایام احمدی در مسابقات دانشجویان جهان حذف شد. البته هفته پیش در انتخابی درون اردویی این احمدی بود که موفق شد سه بار سمندر را مغلوب خود کند. حاشیه هایی که طی هفته های قبل برای برگزاری رقابتهایی صوری در این وزن به وجود آورد حساسیت مبارزات این وزن را دو چندان کرده است. 
 
در وزن 75- کیلوگرم نبرد برای تصاحب پیراهن این وزن بین بهمن عسگری، قهرمان زیر 21 سال جهان (2011) و دارنده نشان طلای 2013 آسیا و سعید حسنی پور قهرمان اسبق جوانان جهان برگزار می شود، دو کاراته کایی که بسیار خوش تکنیک و از فیزیک مناسبی برخوردارند. عسگری در انتخابی های اولیه نفر پشت سر حسنی پور بود، اما در تاتامی لیگ جهانی در فینال موفق شد حسنی پور را شکست دهد و طلا بگیرد.
 
سه چهره شناخته شده و مدال آور در رقابتهای قاره ای در وزن 84- کیلوگرم به مصاف هم خواهند رفت که هر یک از آنها می تواند تضمین کننده مدال در بازی های آسیایی باشد. ذبیح اله پورشیب با چهار طلای مسابقات قاره ای در سنگین وزن که حالا یک سالی است به یک وزن پایین تر آمده است. علی فداکار قهرمان آسیا در سال 2012 و نفر پنجم جهان و مهدی سلطانی نفر سوم آسیا در سال 2011 دیگر مدعیان این وزن هستند. سلطانی در لیگ جهانی با شکست "ریوتارو آراگا" کاپیتان شاخص ژاپن به نشان طلا دست یافت. در همان روزها پورشیب در مسابقات دانشجویان جهان روی سکوی سوم ایستاد.
 
در وزن 84+ کیلوگرم که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر دستور یکی از مسئولان فدراسیون کاراته مبنی بر کنار کشیدن دو مدعی جوان این وزن به گوش می رسید، اما این شایعه خیلی زود از سوی محسن آشوری مدیر تیم های ملی تکذیب شد، جدال بین سجاد گنج زاده قهرمان آسیا در سال 2013 و ایمان سنچولی و پیما سلطانیان جذاب و دیدنی خواهد بود.
 
بر همین اساس انتخابی آخر تیم ملی کاراته در شرایطی فردا و پس فردا برگزار می شود که کادر فنی از بین پنج وزن مجبور به گزینش چهار نفر است و همین موضوع و حضور پسر رییس فدراسیون به شائبه دخالت مسئولان فدراسیون در امور فنی تیم ملی دامن می زند. به هرحال باید صبر کرد و دید در رقابتهای انتخابی روز شنبه و یکشنبه چه اتفاقی رخ می دهد و تیم ملی با چه ترکیبی به بازیهای اسیایی 2014 می رود؛ ترکیبی که باب طبع مسئولان فدراسیون است یا نفراتی که مورد نظر کادرفنی!  



۱۳۹۳/۵/۱۰ - ۱۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن