تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه باشگاه ملوان خطاب به فيفا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بيانيه باشگاه ملوان خطاب به فيفا
مالک باشگاه ملوان با ارسال نامه‌اي به فيفا خواستار محکوم کردن نسل کشي و جنايت در غزه از سوي رئيس فيفا شد.

به نقل از فارس، سيروس محجوب مالک باشگاه ملوان در واکنش به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه و کشتار کودکان مسلمان توسط اين رژيم بيانيه‌اي را به زبان انگليسي براي بلاتر، رئيس فيفا ارسال کرد. متن فارسي اين بيانيه به شرح زير است:

جناب آقاي سپ بلاتر

رياست محترم فدراسيون بين المللي فوتبال (FiFA)

باسلام

در روزهايي که تمامي اذهان جهانيان معطوف به رقابت‌هاي جام جهاني فوتبال 2014 درکشور برزيل شده بود، نسل کشي مردم غزه از سوي دشمنان انسانيت آغاز، تا در پس پرده بزرگترين رويداد ورزشي جهان اين نسل کشي کمتر مورد توجه جهانيان قرار گيرد و امروز که اين رقابت‌ها به پايان رسيده است، چنين بنظر مي‌رسد که مي‌بايست که از فوتبال اين پديده اجتماعي به عنوان يک زبان بين المللي که صلح و امنيت را براي خود به همراه دارد استفاده کرد، تا اين فاجعه انساني هر چه زودتر به پايان برسد.

جناب آقاي بلاتر؛ بعنوان فردي که از 12سالگي در نقش يک سرباز در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل حضور داشته و طعم جنگ و ويراني را چشيده و به آثار مخرب آن آگاهي کامل داشته، مي‌دانم که جنگ و نسل کشي چگونه بر روح ملت‌ها تاثيرمنفي مي‌گذارد، لذا از آن مقام عاليقدر تقاضا دارم ضمن محکوميت نسل کشي مردم غزه از سوي فيفا در اين برهه سرنوشت ساز از زبان فوتبال به عنوان يک زبان بين المللي براي محکوميت اين جنايت بزرگ استفاده کنيد.

بديهي است به عنوان يک ايراني صلح دوست خواهم کوشيد تا با سفر به کشورهاي مختلف جهت ديدار با روساي فدراسيون‌ها و باشگاه‌ها مختلف جهان ، پيام رسان مظوميت مردم غزه باشم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/05/09 18:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن