تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802249394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم فوتبال نونهالان:در گروه سختی قرار داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمربی تیم فوتبال نونهالان:در گروه سختی قرار داریم همدان-ایرنا-سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان گفت: در گروه سختی قرار داریم و هرسه تیم عربستان، تیمور شرقی و کره شمالی از حریفان قدرتمند فوتبال زیر14 سال آسیا به شمار می روند.


ˈحیدر شریفیˈ روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی عربستان همواره جزو تیم های ریشه دار بخصوص در رده سنی پایه آسیا است و کره شمالی هم یکی از قدرت های فوتبال آسیا به شمار می رود که در رده های سنی پایه همواره جزو تیم های صعود کننده به جام جهانی بوده است.
وی اضافه کرد: تیم تیمورشرقی هر چند حریف ناشناخته ای برای ما به شمار می رود اما همین تیم توانسته در مرحله قبلی تیم ملی ژاپن را از گردونه مسابقات حذف کند که قطعا این برتری نشان از قدرت این تیم است.
شریفی اظهار داشت: در مجموع گروه آسانی را پیش رو نداریم و امیدوارم بتوانیم با استفاده از شرایط میزبانی و آمادگی بسیار خوبی که بازیکنان دارند به مقام قهرمانی دست یابیم.
وی با قدردانی از میزبانی شهر همدان در برگزاری مرحله نهایی فوتبال زیر 14 ساله های آسیا گفت:انتظار داریم نونهالان و نوجوانان فوتبال دوست همدانی تیم ملی را تنها نگذارند و بتوانیم با حمایت آنها و انگیزه بالای نفرات تیم به پیروزی های ارزشمندی دست یابیم.
وی در خصوص مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیم ملی نونهالان کشورمان گفت: تلاش مجموعه تیم حضور تمامی بازیکنان در مسابقات است و سعی داریم باترکیب کامل گام به مسابقات بگذاریم،مصدومان تیم روبه بهبودی هستند و فکر نمی کنم مشکلی داشته باشیم.
وی در ادامه گفت: البته هدف اصلی ما این نیست که فقط به نتایج این مسابقات توجه داشته باشیم بلکه می خواهیم نسل جدیدی از فوتبالیست ها را تربیت و آماده کنیم تا پشتوانه مناسب برای آینده فوتبال کشورمان باشند.
وی معتقد است که باید در رده سنی 14 ساله ها دو تیم خوب داشته باشیم، به صورت مداوم درقالب برنامه های آکادمی آنها را زیرنظر بگیریم و به لحاظ تغذیه، مسایل تربیتی و حرفه ای با آنها کار کنیم.
سرمربی تیم ملی نونهالان یادآور شد:در این دوره از مسابقات ثابت می کنیم که فوتبال ایران همیشه در آسیا سربلند بوده و هدف ما آماده کردن این ملی پوشان برای حضور قدرتمند در جام جهانی 2022 است.
تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان هم اکنون برای حضور در مسابقات نهایی زیر14 ساله های آسیا در همدان بسر می برد.
مرحله نهایی رقابت های فوتبال زیر 14 ساله های آسیا از 10 تا 20 مردادماه جاری با حضور تیم های ایران، کره شمالی، عراق، کره جنوبی، عربستان، تاجیکستان، تایلند و تیمور شرقی در دو گروه در شهر همدان برگزار خواهد شد.
براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتبال پسران قهرمانی زیر 14 سال آسیا از روز دوشنبه سیزدهم مردادماه سال جاری و از ساعت 15 با دیدار تیم های ایران و تیمور شرقی در ورزشگاه شهید حاج بابایی شهر مریانج همدان آغاز خواهد شد.
7520/576**1856



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن